Nekad nikos_sky | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nikos_sky

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nikos

Vad är ditt discord namn? Greek Crusader#7855

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Flyttade från kriget och vill hitta ett nytt liv i Sverige
Jag är ca 18 år gammal, inte ens mina föräldrar vet när jag föddes eftersom de tappade minnet på grund av Irakkriget.
Känslor går runt och jag hoppas att det blir en vändning här i Sverige
Ali ozbek vän var alltid problem på gatan. Livet i Irak förstörde hans uppfattning om människor. Han är uppfostrad kring vapen och våld. Han växte upp fattig och det gjorde honom hungrig efter ännu mer pengar. I skolan började han sälja saker som knivar, ångbåtar med mera. En slumpmässig dag kom han. I skolan spreds ryktet om att han var en så kallad gangster och ville leva upp till den bilden.
Han tenderade att umgås med fel personer och började göra kriminella saker
Ali och hans vänner blir kända på gatan för droger och vapen, hans liv är förstört

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Kommer bidra med bra, roligt, socialt, Rollspel inom alla följande regler ska alla följas.
kan också bidra med unika/roliga scenarion för medspelarna som spelar i dem scenariona jag deltar i men kan även bidra med en väldigt god ton även med en gato ton.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid inte behöver vinna.
Man kan inte alltid ha roligt själv men alla andra ska ha roligt i ett scenario.
Som att ge folk vinsten för att göra ett scenario mycket mer intressant

Hur hittade du Unive? Genom en polare

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka