Nekad Nikolica10 | Medlem ansökning [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nikolica10

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? xnikoxx2

Vad är ditt namn i verkligheten? Nikola lalic

Vad är ditt discord namn? Nikolaii#5506

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nikola Lalic. Nikola är 22 år gammal och under sina 22 år i livet har han varit med om mycket. Han har varit efterlyst sedan han var 17 år gammal. Nikola har också haft en dålig och jobbig barndom som involverat alkohol, droger och annan kriminalitet. När Nikola var 18 år gammal så hamnade han i fängelse som följd av ett mindre butiksrån och blev frisläppt efter 2 år . Dessa två år var otroligt jobbiga för Nikola. Han blev därmed efterlyst och kunde därför inte stanna i sin hemstad. Det var inte första gången han blev det heller. Han hade fått ett dåligt ryckte och folk var efter honom, tillsammans med sina vänner flydde han därför till Unive. Nikola och hans vänner hade hört mycket om Unive, staden gav ett fint och härligt intryck. Att lämna sin hemstad var det rätta beslutet. I samband med flytten tog Nikola beslutet att ta nya tag i livet. Han lämnade kriminaliteten men det varade tyvärr inte länge, inom kort var han tillbaka med sina gamla vanor och ett nytt gäng var funnet. Nu var målet för honom att skaffa så många kontakter som möjligt och göra sitt gäng oslagbart. Han vill tjäna pengar genom allt ifrån rån till förhandlingar med andra gäng. Nikola har stora förhoppningar på Unive och att hitta människor som vill gå samma väg som han själv, den nya staden är den perfekta chansen. Han känner redan ett par som som ska flytta till Unive med honom och allt talar för en bra start, en bra start för kriminaliteten åtminstone.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tycker att det verkar kul och jag kommer RP:a som om det vore verkliga livet. Jag kommer och ska RP:a under seriösa situationer. Reaktioner kommer ske under alla tillfällen som är passande. Jag har dessutom kört Unive tidigare och det var den bästa RP-servern som jag har kört på. Jag vet redan hur allt går till och hur man ska göra eftersom jag har kört RP så pass länge. Det hade varit fantastiskt att få komma in på och visa mina RP kunskaper om man kan säga så. Jag kommer verkligen ge allt för att jag och mina medspelare ska ha den bästa upplevelsen på Unive som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rp:at länge och jag kommer alltid hjälpa med att se ifall nån gör fel eller ifall det e nån bug som föstör rp:n då reportar jag det jag spelar alltid seriöst och kommer alltid va typ som en helper och kolla ifall nån gör fel då skriver jag en report

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska försöka tillexempel vinna argument och verkligen säga vad som hände och vara ärlig

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina kompisar som kört det ett bra tag och har dessutom kollat på flera streamrs på Twitch där de kör på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka