Accepterad Nikolica10 | Ban överklagan [trixy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nikolica10

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: xnikoxx2

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Nikolaii#5506

Vem var det som bannade dig? Trixy

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anledning:RDM Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att rdm:a och lalla mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis krocka med bil och de hjälpte min kompis och mig sedan skulle vi dra och då glömde min kompis en sak vid platsen som de hjälpte oss vid och då krocka jag och träffade två sjukvårdare och en av de va en kille min kompis kännde då fick han hjälp sjukvårdaren som vart på körd och då gick jag fram och fråga hur det gick med han sen när han reste sig up då så började sjukvårdaren springa och min kompis följde efter den killen som sprang iväg då körde jag efter och de drog till sjukhuset och då kom jag in i sjukhuset och de bråkade och jag kom in och drog up ett basebollträ och då slog min kompis ner en kille för att han drog fram en ficklampa sen så gick jag fram för att se vad som hände med han som vart ner slagen då missklicka jag och slog han med basebollträ sen så slog jag ner en annan kille med mening och det var fel av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte jag borde inte slagit ner nån från första början speciellt inte med ett basebollträ

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för scamming men det var att mitt spela krasha

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte dra up ett basebollträ på allmän plats och inte slagit ner nån med det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara så aggresiv och slå människor med vapen på allmän plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka