Accepterad Nikolica10 | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nikolica10

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: xnikoxx2

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Nikolaii#5506

Vem var det som bannade dig? AN1SS

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Mass VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min kompis vart kidnappad och jag ville hjälpa till så jag valde att köra ner i tunneln som han var i och då valde jag att köra över de som kidnappade han och då drog någon ut en kniv och högg mig i halsen och sedan vart jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag höll på att köra ner för en backe till tåg spåret och så gjorde jag det och åkte in i en tunnel och där stod min kompis och två andra personer och så körde jag över en och andra stod och sedan så högg han mig med en kniv i halsenj och så vart jag bannad direkt efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte jag körde över tre personer för att rädda min kompis som var kidnappad så det var inte en felaktig ban jag borde frågat vad de håller på med

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att ha dödat människor med kniv då nät jag vart unbannad så slängde jag iväg min kniv och köpte alldrig en ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde stannat och frågat vad det håller på med och sen försöka få bort de från min kompis som vart kidnappad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte bara ska göra nåt innan jag tänker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

kan jag bli unbanna jag ber jag har inte spelat med mina kompisar på ett halv år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka