Accepterad nikoisonefire | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

! Malka

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? nikolas

Vad är ditt discord namn? TheyFearMxz#4574

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2023

Berätta om din karaktär. min karektär heter göran och är född i sverige hans bakgrund är detta
hej jag herer göran och detta är mitt liv. när jag var 11 år så var jag med en bil olyka med mina föreldrar jag var i en coma i 1 år och när jag vakna så märkte jag att mina föreldar har inte vaknat jag bodde hos min mormor och morfar efter det. min morfar dog 4 år efter och dagen efter var det min födelse dag det var den sämsta födelsedagen i mitt liv. några år till så är det min 16 födlesedag jag tänkte på min morfar den dagen och önska att han kom tillbaka fast det gjorde han aldrig. när jag blev 18 så fick min mormor blod cancer jag blev jätte lesden och ett par månader senare så dog hon. jag gick till begravningen och kunde inte sluta gråta det var hämskt att se min döda mormor. jag fick hennes hus och bodde där i 2 år.
sen så flyttade jag och mötte 1 person som hette ahmed han var inne i orten saker sen så blev jag med i orten saker och började vara med i skotlossling. min födelsedag så fick jag vara med i ett gäng som heter gunz. när jag kom vid möttet av gunz så fick jag en glock 17 och en merch. på merchen var det en dödskalle med ak-47or på sidan av död skallen nu är jag 21 år
det var min bakgrund nu mina intresse och känslor
hej igen jag heter göran som ni nog vet och jag är interserad av olika saker tex vapen,fordon,världen och böker mina känslor är att inte bli skuten eller dö jag är livs rädd av det ibland så kommer oppsen och skuter och döddar gunz medlämar och jag skuter tillbaka jag är rädd ifall jag blir skadad eller dödad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med att alltid spela med i scenarion och följa serverns regler inom rp servern. jag kommer alltid bidra med bra saker till denna server och hjälpa den bli bättre. det ska jag försöka mitt allra bästa med att klara.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alla personer ska ha kul i scenariot och ska spela med på att hen tog en förlust. Man ska göra rättvist till båda sidorna för ett bra och kul scenario. Man ska alltså bara göra det roligt och rättvist för båda sidorna

Hur hittade du Unive? En kompis berättade om servern till mig och då tyckte jag den låt kul så jag började spela:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka t

Tillbaka