Accepterad nikoisonefire | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

! Malka

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Nikolas

Vad är ditt discord namn? lillamalka

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed Dul 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Creativ rolig och seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammed heter jag och är 25 år gammal och växte upp i Västerås och hade en jättebra uppväxt. När Mohammed skulle välja linje i gymnasiet så valde han att gå på fordon och transport. Han är känd för att vara ärlig och vara rak på sak. Mohammed är snäll och kan hjälpa till när någon behöver en extra hand. I början på gymnasiet var han populär och alla älskade honom, men han var bara snäll tillbaka till de som visade honom respekt och var snälla tillbaka. Han har alltid velat bli någonting stort och ha mycket pengar. Och genom det så flyttade han till en annan stad för att få mer möjligheter. Han lämnade sin familj och ville hitta något eget på egen hand. Han försöker att hålla sig borta från kriminalitet och problem, därför ska han hitta jobb där han inte gör dumheter, men i Unive vet man aldrig då han kan få för sig att ta livet åt en annan riktning än vad det var tänkt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra genom att vara hjälpsam och snäll samt rpa i scenarios och bidra genom att göra spelet roligare för andra som spelar och är nya i servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om jag tex är i ett scenario där jag hamnar i krig med någon så ska inte bara jag tänka att jag ska vinna utan man gör spelet roligare alltså Rpa på ett sätt och kan dra ut på de genom att den andra spelaren också kan vinna och inte bara jag hela tiden. Så om jag ska skjuta emot nån då ska jag inte bara gå och skjuta direkt och bara få slut på de hela, utan jag ska prata med personen och ha social rp där jag frågar vem personen är och försöka att skoja till de lite genom att kanske jaga varann o så.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm powergaming och metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka