Nekad Niko Lajje | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niko Lajje

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199385881176

Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas Lajewski

Vad är ditt discord namn? Wruux#7696

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 1987

Berätta om din karaktär. Niko är en man som precis lämnat sitt gamla liv bakom sig.
Han är från södra skåne men lämnade för att starta från början i en stad där ingen känner till honom eller hans historia, han kommer från en stökig bakgrund.
Bankrån och annan tung kriminell aktivitet är någon som alltid lockar honom, det är en livsstil som valt honom och han har anammat det till 100%.
Han utför sina stötar med fingertopps känsla och kirurgisk precision.
Polisen är bara spelbrickor i hans vardag där varje drag räknas, små grisarna vargen är på väg.
Som före detta gängledare kollar han sig om efter likasinnade som är lojala till gemenskapen bakom våra koder som kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är en social spelarem jag vill att saker ska hända, skapa en story och låta den utvecklas till nått riktigt bra och underhållande rp spelande. Söker en bra gemenskap med en bra blandning av folk med olika intressen, är aktiv och drivande i min roll som kriminell, jag vill utöka och bli känd inom staden som en mastermind, eller det motsatta vem vem hur det slutar för Niko

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt stor del humor, fart och spänning. Är en aktiv spelare och letar jämt efter nya utmaningar och folk att intrigera med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att t.ex. polisen ska vinna, då ska man ej combatlogga eller dylikt under t.ex. biljakt för då förstörs rp scenariot. Viktigt att hålla sig inom ramarna för rp.

Hur hittade du Unive? Jag server surfa lite och fastnade hos er, trivs bra och vill gärna vara medlem hos er

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka