Accepterad niklasson_12FN | Chef-jobb ansökan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? taxi chef.

Vad heter du IRL? william

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli taxi chef eftersom jag och min kompis har så sjukt stora framgångar med taxin, hur vi ska driva den, och hur vi ska få nytt folk. vi har så stora framgångar, och vi kommer vara så himla aktiva. vi kommer göra reklam för taxin, typ hela tiden. och det är så kul att få skutsa folk och hjälpa folk. vi vet att förut var det inte så många som jobbade, men nu ska ni få se hur hårt vi kommer jobba för taxin, kommer hålla koll på allt. min kompis dröm har alltid velat bli taxi chef, och jag och han kommer driva denna taxi firma. och göra så mycket. vi kommer ha både skriftligt och muntlig intervju, sen så kommer vi ha speciella frågor, också, sen kommer vi anställa aktiva förare som gör sitt jobb bra!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter, eftersom har jobbat på taxin sen innan, och det är ett jätte roligt jobb, och jag lovar er att det kommer gå skit bra!

Berskiv din karaktär? min karaktär är en person på 20 år!han heter jonathan eriksson. Han skulle vilja blitaxi chaffis, Han är Väldigt trevlig om folk är trevlig mot honnom! han älskar även att hjälpa folk. Han testar inga gränser! Han är en social snäll person! Som gillar att träffa nytt folk! Han har inga barn eller syskon, hans mamma och pappa dog i en bilkrasch, när han var 13,så han fick bo hos ett fosterhem! Nu vill han börja om sitt liv, och inte vara deppig, arg ledsen, han vill vara trevlig få ett bra jobb! Det som hsr hänt har hänt! Men han är fortfarande ledsen för det! så han vill även hjälpa folk, och stödja folk som är ledsna, så nu vill han tillbaka till taxin, men nu när det inte finns ngn chef så kan jag ta över och hjälpa.

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara inne typ hela tiden morgon, dag, kväll och natt. ni kommer ALDRIG se inaktivitet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej.

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka