Accepterad niklasson_12FN | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor ägare

Vad heter du IRL? william

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1,8 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag älskar fordon, sen känner jag också att jag kommer vara väldigt aktiv inom yrket! och jag kommer förköka bygga upp det så det blir så bra som möjligt, kommer ta anställningar, se så folk jobbar, och bygga upp det hela tiden. sen kommer jag inte bara kolla hur alla jobbar, jag kommer jobba, ta anställningar och kolla hur folk jobbar osv. så kommer vara väldigt aktiv inom yrket, just nu är det yrket rätt dött. så man vill ju ta en chans att förköka bygga upp det, så det blir så bra som möjligt, och så folk inte behöver stå vänta i 20+ min. för att någon ska komma, ska anställa bra och aktiva personer. sen kommer jag vara där ofta, kommer spendera närstan hela min tid där. kan ju en del om fordon också, så det skulle ju bli kul att jobba där, och få hjälpa yrket, så det byggs upp på ett bra sätt! sen är det bara skiit kul att pimpa olika bilar, alltså byta färg osv. och få se lite nytt osv. Sen är det ju ganska självklart att man inte ska ha kompisspris osv. Kommer vara väldigt aktiv, och har mycket erfarenheter IRL, och IG, kommer vara chef väldigt länge och kommer styra upp detta jobb, jag lovar er att jag kommer styra upp allt med detta jobb, har jobbat här förut osv. ni förstår ej hur mycket jag kommer utveckla detta jobb så det blir så sjukt mycket mer aktivt, älskar att hålla på med bilar, ge det 1 chans. så ska jag vissa att jag kommer styra upp det så sjukt mycket! jag har 1 ide också. jag kommer skapa en ny karaktär, där jag ej kommer/är kriminell på sedan kommer jag stanna på vianor väldigt länge, jag har varit det innan också. så jag kan allt. och som sagt så kommer jag ej ta gratis eller rea till mina vänner utan jag vill att det ska vara samma för alla alltså rätt ska vara rätt. jag är ju också väldigt aktiv. som jag var förut när jag var chef. sedan vill jag allas bästa så alla blir glada.
liten sammanfattning.
-jag skulle sätt till så alla anställa jobbar/mår bra och trivs på jobbet.

-
tagit anställningar, så vi får bra/aktiva anställda.
-förkökt gjort så alla som vill ha hjälp med bilen får sin hjälp med bilen och så alla mår bra och känner sig trygga.
-skulle vart väldigt aktiv inom yrket, hjälpt alla, varit chef länge, så folk lär känna mig och tycka jag är en bra chef så folk vill pimpa sina bilar där. ;)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag håller på bygga min EPA irl, så jag kan en del om att pimpa om bilar, osv kan väldigt mycket om bilar, sedan har jag jobbat på vianor mycket och älskar att hålla på mixa med bilar osv. han har jobbat som mycket som T.E.X han har varit falck chef, han har jobbat på mekonomen osv. så han har väldigt mycket erfarenheter. sedan så har jag varit chef där innan. sedan har jag jobbat på falck mekonomen, autoexperten. så jag har en del erfarenheter och på detta jobb kommer jag stanna väldigt länge och vara chef. :D

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Bertil johansson, han älskar bilar, hans dröm är att bli vinor ägare eller bilförsäljare, han älskar att hålla på med bilar att pimpa om och kolla hur bilar ser runt han är väldigt trevlig och pratglad person, som är VÄLDIGT aktiv inom yrken och älskar att träffa nytt folk och hjälpa, han jobbar nästan alla tider, sedan så gillar han ta jobb intervjuer, eftersom han har varit chef på många olika jobb och han älskar vianor, och på detta jobb kommer han stanna länge. han är en väldigt glad person som gillar att jobba, hålla på med bilar, att styla testa nytt, hans förlädrar dog i en bilolycka när han var 13, när han var ban höll han och hans pappa jämt på med bilar, och testade och stylade och höll på och nu vill han därför bli vianor chef. han bryr sig inte om folk hatar på honom, han vill bara hjälpa så många människor som det går :)

Hur ofta kommer du vara inne? asså varje dag mer en 5 timmar varje dag han är väldigt aktiv. ni kommer aldrig se inaktivitet, mycket mer på helger,

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope.

Har du läst våra Regler? YeZ

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka