Nekad niklasson_12FN | Chef-jobb ansökan [Eprox]

• Trådskapare Trådskapare J0NTE
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa bilfirma

Vad heter du IRL? william

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 850

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Så här är det. Jag vill bli chef eftersom jag vill styra upp marja lisa, jag var lite oaktiv när jag var vianor chef men nu om jag blir chef här så skullr jag styra upp det jag tröttnade på vianor efter min biträdande chef tog ut allt vi hade så blev lite irreterad men nu så ska jag styra upp marja lisas bilfirma, sälja många bilar, och nu lovar jag er att jag kommer ta intervjuer på vianor tog jag inte så mycket intervjuer. Men det finns en anledning till det och det var för att vi hade knappt några pengar i kassan och min plan var att när vi fått in mer pengar i kassan skulle jag börja antälla fler men sen fick jag sparken, och nu vill jag bli chef på marja lisa och nu kommer jag anställa folk och så. Så jag vill bli chef här på marjs lisa eftersom att jag vill styra upp det!! Vill gärna ha 1 chans här på marja lisa nu och vissa att jag kommer klara av det. Kommer sälja mycket bilar och anställa så många jag kan och utveckla och göra reklam för företaget. Sen är jag väldigt aktiv som person! och detta jobb gillar jag och kommer verkligen lägga ner tid på, jag är uppe sent på kvällen/natten, och jag vill vissa att jag kommer klara av detta! har alltid velat bli chef på bilfirman men det är alltid upptaget. ni ska få se hur mycket jag kommer jobba och lägga ner väldigt mycket tid.. tro mig eller ej men jag kommer det! ge det 1 chans!. sedan är jag väldigt erfaren inom jobbet eftersom jag jobbat på båda bilfirmorna, jag vet hur jag ska göra när jag säljer bilar osv. jag tyckte jag gjorde mitt jobb bra på vianor bara att jag gav lite upp när en person förstörde för foretaget. men nu ska jag ha koll vilka jag anstället så jag kan lita på dom osv. men på detta företag kommer jag ej ge upp!

om jag blev chef skulle jag
-tagit fakturor, och jobbat mycket.
-anställlt många och kollat så dom jobbat.
-gjort reklam för jobbet.
-vet att många är där och handlar så det som jag längtar efter är att det är många så det blir mycket att göra det blir roligare för jobbet! :)
-gjort en bra jobb, så alla blir glada :)
-inte haft kompis pris eller så. utan rätt ska vara rätt.
-lagt ner mycket energi/tid på jobbet.
-vissa att jag verkligen vill vara chef här.
-sälja mycket saabs ;)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter eftersom jag varit chef på vianor även jobbat på båda bilfirmorna och att jag jobbat på autoexperten osv. och jag håller på bygga min EPA IRL, så kan en del om bilar älskar bilar, gillar att sälja osv. och att jag har ett stoooooort bilintresse, det kanske märks! :) vill verkligen styra upp jobbet-

Berskiv din karaktär? min karaktär heter alfred johansson, han älskar bilar, hans dröm är att bli bilfirma ägare. han älskar att sälja bilar pimpa bilar osv. är väldigt trevlig och pratglad person, som är VÄLDIGT aktiv inom yrken och älskar att träffa nytt folk och hjälpa, han jobbar nästan alla tider, sedan så gillar han ta jobb intervjuer, eftersom han har varit chef på många olika jobb och han älskar bilar och bilfirmor, och på detta jobb kommer han stanna länge. hans dröm är verkligen med att ha ett roligt jobb som bilfirman. han kommer lägga ner så sjukt mycket tid på jobbet så många gillar chefen.

Hur ofta kommer du vara inne? Typ hela tiden ni kommer aldrig se inaktivitet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej, endast multistaden

Har du läst våra Regler? ja.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka