Accepterad niklasson_12FN | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare J0NTE
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Länk till din steam profil: https://s.team/p/fttj-vjwm/JKNVWFCH

Vad är din discord tagg? niklasson_12FN#7095

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig! jag slog en polis 1 gång, för jag blev av med jobbet och så sa han "hqh, blev du av med jobbet tur att it jag blev det" det är väll klart man blir arg, så då slog jag honnom 1 gång, och blev bannad!!!! hur är det möjligt! jag kunde lika gärna fått fängelse för våld mot tjänsterman som alla andra får! nej men jag ska fan få ban!!!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja, för jag pratat occ, och så..fast jag ångrar det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA, it slå honnom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Du har blivit bannad säkerligen 4-5ggr och varje gång säger du att du lärt dig något? Hur kommer det sig att du blir bannad då?

MVH Pontus

Du har blivit bannad säkerligen 4-5ggr och varje gång säger du att du lärt dig något? Hur kommer det sig att du blir bannad då?

MVH Pontus
men om man slår en polis då blir man väll fängslad som alla andra! men jag ska få en ban, det är ju lite sjukt och det är klart man blir arg om en polis ska följa efter en och retas och vara dryg!! ärligt jag har skött mig och så.. men detta ska man it få ban för om jag ska vara ärlig! när jag var polis var jag på många som slog mig "våld mot tjänsterman" dom fick fängelse it BAN

Var det på polisstationen du gjorde detta? Då är det även greenzone

Var det på polisstationen du gjorde detta? Då är det även greenzone
Aa det var det, men blev it bannad för våld mot tjänsterman på Greenzone blev it bannad för det!

Tack för din Ban Överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande - Arkiv.

Tillbaka