Nekad niklasson_12FN | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: niklass0n_12fn

Vad är din discord tagg? niklass0n_12FN#7095

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? u har blivit avstängd för: combatlogg. Återstår: 7 dagar 23 timmar 57 minuter.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combatloggade!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min bil sen så kommer MC gänget och börjar skuta på min bil! och då gjorde jag f8 quit och combatloggade eftersom jag inte ville bli av med min gun och 328 medkits. ångarar det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel. sorry

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hart lärt mig av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte combatloggat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut

Har du läst våra regler? Ja

-rep du frågar om server invites sen skickar du dom till dcn för att få mig bannad
vadå frågar om serverinvites, du skickar dom för du vill bli WL på andra servernar för du snackar skit om multi

du har WL jobb här sen är du WL på en annan server och WL ansvarig så det bårde snabbt att ryka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka