Du använder en inaktuell webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternative browser.
niklasson_12FN | Ansökan till staff [Philip]
TrådskapareJ0NTE
Start datum
Välkommen till Unive
Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay
- från mig för att om du vill bli staff så kan du inte powergama sönder liksom du kör 200km/h med två punkterade däck och polisen jagar dig så du får läsa igenom reglerna och tänka lite för du kommer råka banna fel pers för fel saker. Om jag vill kunde jag reporta dig så du blev bannad men gav dig en chans sen tror jag du snodde en bil på greenzone för att du skulle hjälpa någon du kommer du till baka på 30 sek och han var på stan.
-rep
- från mig för att om du vill bli staff så kan du inte powergama sönder liksom du kör 200km/h med två punkterade däck och polisen jagar dig så du får läsa igenom reglerna och tänka lite för du kommer råka banna fel pers för fel saker. Om jag vill kunde jag reporta dig så du blev bannad men gav dig en chans sen tror jag du snodde en bil på greenzone för att du skulle hjälpa någon du kommer du till baka på 30 sek och han var på stan.
-rep
du vet väll att du körde en audi r8 200km/h på motorvägen och du kan knappt köra 50km/h med två punkterade däck i riktiga livet och du var mekonom och kom in i fängelset du vett väll själv
Jag körde typ 90 kanske. Men jag tänkte stanna bilen, eftersom jag sen forstod att jag körde försnabbr och ni kommer stoppa mig. Men då börjar ni krocka in i mig osv.
För att vi ska kunna säkerhetsställa den bästa upplevelsen, bland annat hålla dig inloggad använder vi cookies. Genom att fortsätta använda den här sidan, godtar du att vi använder det.