niklasson_12FN | Ansökan till staff [Philip]

• Trådskapare Trådskapare J0NTE
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? niklasson_12FN#7095

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? typ mellan 10 på morgonen till 03:00 på natten.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle förköka förbättra servern! Ta kicks/banna trollare, failRP, och sen så streamar jag på twitch, så förköker få in spelare på det sättet! Sen kommer jag ta in kompisar, som kan rpa! Och som sköter sig, jag är såklart aktiv hela tiden! Sen kommer jag, be dom göra en intervju här på multipvp.se, skulle även pratat lite med dom på min stream och se så det inte är trollare, och sånna som bara förstör! för jag hatar folk som förstör kan även reglerna nu, förut så spelade jag utan att jag hadde läst alla regler men nu har jag det. därför blev jag bannad mycket förut men nu när jag typ BARA kommer göra staff arbete kommer jag typ inte rp. har märkt att staff har väldigt mycket att göra så dom flesta går inte på reports för dom har så mycket att göra jag kommer gå på varenda report, bara jag inte är mitt i ett staff arbete, men ska förköka jobba så snabbt och effektivt som helst. om man är staff ska man kolla upp innan man bannar! Eller kickar! Så en person inte springer fram till mig, och säger banna denna person för han har gjort det och det. Då kommer jag fråga om han har några bevis T.E.X video bevis, eller något annat, för jag kommer inte banna/kicka/ ge en varning utan bevis :D För kommer såklart inte banna någon om jag inte är 100% säker på att han har gjort det! Om jag har bevis, elller har sett! Då är det en annan sak! Men om man ska snacka med någon så kan man ta det i discord, eller långt bort där ingen annan är, för då är risken att folk som inte borde göra, hör! som sagt kommer gå på varje reports, och göra väldigt mycket staff arbete. kommer rp, men inte ALLS lika mycket kommer rp mycket mindre så fort det kommer en report ska jag förköka gå på den. jag ångrar mina misstag väldigt mycket, och huvvudsaken man förstår och ångrar sina misstag, som jag gjort, och staff på multisatden är min dröm.
skulle lagt ner all min tid för att få denna server bra.
har även märkt att det är inte så gätte mycket staffs online på morgonen.
kommer vara RIKTIGT aktiv, kommer göra mitt staff arbete hela tiden. för jag vill hjälpa multistaden, så den bli så seriös som möjligt, sen älskar jag även denna server och vill uppfylla mina drömmar på servern och det är att bli staff. jag kommer göra mitt satff arbete riktigt bra.
jag har 2 skärmar så kommer ha väldigt mycket koll i discorden. så kommer kolla på båda lixom. sen skulle jag specca runt så scenarion, och allt går bra, så inga bryter mot regler. kommer även kolla runt på bilfirman också, samtidigt som jag tar reports :D sen nu när alla har skola, så kommer det inte vara så aktiva staffs, och jag är väldigt aktiv eftersom jag gör mina skolgrejer sen så kan jag göra staff arbete. och i min skola gör vi det mesta i skolan så vi får inte så mycket läxor det är därför jag ansöker till staff för att få hjälpa servern, och nu när alla har skola och inte kommer vara så aktiva! är även en lugnt person som inte hetsar osv, och kommer ta så många reports jag kan hela tiden. Skulle lagt ner så sjukt mycket tid. Och kommm3r typ aldrig rp! Och jag kommer vara en seriös staff! hadde också varit i noclip väldigt mycket T.E.X i ett scenario, så allting funkar där, sen specca väldigt mycket. för att se så alla sköter sig, på alla ställen. sen också om folk ramlade ut världen och dom skulle jag tp ditt och kollat lite och se om han behöver revive osv. sen om folk har spawnat mitt i ingenstans skulle jag hjälpt dom därifrån. skulle verkligen vilja hjälpa multistaden, så det blir bättre RP! :D tycker iaf alla borde få 1 chans att bli staff om man gjort fel. Bara man ångrar det!

pls, ge mig 1 chans. ni kommer inte ångra er :)

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? aa, på en server var jag staff, sen laddes den servern ner. och sen hittade jag multisatden så då ville jag satsa hårt på denna server för denna server gillar jag VÄLDIGT MYCKET. så då skulle jag lägga ner all min tid på denna server och jag skulle förköka bli staff. jag har 400 timmar på fiveM och 300 av dom timmarna är på multisatden <3 så har varit med på multistadens resa väldigt mycket, sen är jag väldigt aktiv, sen har jag varit staff på T.E.X minecraft servrar, men nu har jag slutat spela minecraft och spelar typ bara fiveM, och bara på, sen kommer jag ta många wl intervjuer, och kommer hålla koll i discorden också. Eftersom jag har 2 skärmar och ena kommer jag ha discord öppet och andra fiveM så kan jag switcha och så.

Har du några tidigare erfarenheter? ja, jag har ju varit staff sen innan, på minecraft servrar och discord servrar, och 1 fiveM server ;D

Vad kan du om skripts? inte så mycket faktiskt.

Varför vill du bli staff? för jag vill hjälpa servern,på ett bra sätt. T.E.X att gå på reports, för det komer in sjukt mycket report, så kommer lägga ner ALL min tid för att hjälpa servern till en bra rp server. och folk blir väldigt frustrerad över att staffs it går på reports, men det är för att dom har massa annat att göra, så då vill jag hjälpa servern genom att gå på reports, och sånna grejer.. för denna server är den enda jag spelar på och denna servern vill jag gärna hjälpa och lägga ner lite extra tid på. den har ett väldigt stort och FANTASTISKT community. :D det är kul att få hjälpa multistaden, för nu när jag är servervakt, så får jag massa reports, och man vill ju hjälpa dom personerna, som skickar in massa report, så alla får hjälp :D och om jag behöver hjälp med något så frågar jag bara en staff som är högre än mig
pls ge mig 1 chans. sen så är jag väldigt aktiv även om det är skola. sen kommer jag också ta mycket WL-ansökningar också. skulle gjort allt för staff arbetet älskar denna server och vill göra allt för att få denna server till en bra rp, nivå! och kommer ALLTID vara aktiv!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? absolut spelar inte på någon annan server ENDAST multistaden. och vill gärna hjälpa denna server för denna server är det bästa som finns.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? absolut.

Senast ändrat av en moderation:
niklasson från mig tycker jag att din ansökan är bra och att du förstår ditt misstag är grejen och det är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka