Nekad Niklasson9999 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niklasson9999

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156543716/

Ditt Hex-ID: 1100001474dc0e4

Vad är din discord tagg? Niklasson#9999

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: bultenban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för att jag körde alldeles för snabbt på apotekt där man ska köra lungt. Jag krockade sedan in i väggen men rp:ade inte på mina skador utan istället körde jag bara vidare. Det är powergaming och jag vet att det är därför jag blev bannad. Det blev typ failrp och powergaming då jag körde vidare som att inge hade hänt och fattar att det var därför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde med min bil och så krockade så rpade jag jätte lite på skador sen körde jag vidare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt placerad. Det var jag som helt glömde av att rpa på den krocken och jag inser mitt misstag. Jag begick grov powergaming och ångrar mig självklart meen samtidigt förstår varför jag blev bannad. Detta är ju mitt fel då jag inte rp:ade på min krock och körde uruselt uppe vid apoteket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle självklart ha kört mer lugnt och kontrollerat och inte bara ha kört därifrån när jag krockade. Min rp nivå var kass och jag inser nu verkligen att jag inte skulle gjort som jag gjort och kommer ta lärdom utav denna ban. Om jag hade kört bra och inte som ett fyllo så skulle detta inte hänt. och inte köra in i väggar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig att jag alltid ska tänka på att rp:a på mina skador och ABSOLUT inte begå powergaming igen. Jag kommer även att tänka på hur jag kör nere vid piren och ta lärdom utav detta. Jag ångrar mig innerst inne och fattar ifall ni inte släpper in mig. Men jag kommer verkligen bättra mig i framtiden och inser verkligon hur dumt det var att jag gjorde detta men detta kommer inte att upprepas kan jag lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA 100%

Din ban överklagan har nekats!
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka