Inaktuell Niklasson9999 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niklasson9999

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Ditt discordnamn: Niklasson#9999

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag bör bli staff eftersom jag har RP:at på denna server i över 2 år sedan 2021. Jag har mycket erfarenhet inom RP och har god kännedom om både grundreglerna och era anpassade regler på servern. Tidigare har jag varit staff i Snöstaden, vilket har gett mig kunskap om hur man använder binds både i spelet och utanför. Jag är mycket aktiv, spenderar ungefär 2-5 timmar om dagen på vardagar, och just nu har jag tröttnat på RP och vill istället hjälpa till med den nuvarande RP:n på Unive. Jag har alltid velat vara staff och verkligen uppleva det från ett staffperspektiv, att kunna hantera ärenden utan att någon känner sig orättvist behandlad eller bemött.
Jag vill ha denna roll eftersom jag tror att jag kan bidra med något värdefullt på servern. Dessutom vill jag lära mig att bättre bemöta människor, inte bara att vara stressad utan att kunna vara lugn och hantera situationer där det finns flera val på ett bra sätt.

Jag har några mål som jag vill uppnå som staff

Vara i god ton mot folk

Behandla folk rättvist

Kunna lära mig mer om hur det är att vara staff

Lära mig mer om scripting

Jag har några saker som jag kommer ha i baktanken under mitt staff arbete:

Sätta mig i bådas situation och försöka förstå varför det har hänt.

Försöka hålla ärendet lugnt och fint så att det inte blir en stor röra under ärendet.

Göra mitt bästa med att tänka fram ett beslut som får en person att lära sig av det regelbrottet eller misstaget han har begått.

Nu kommer jag nämna några arbetsuppgifter jag kommer att sköta galant som staff:

Dva bilar

Banna/kicka

Ta support ärenden

Mitt PM kommer jag besvara 24/7 så kommer inte vara lat!

Jag och en massa andra har klagat på att folk inte fixar discord roller på krim dcn och att de tar dem dagar att t.e.x fixa behörigheter till allians osv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 4 till 8 timmar beror lite på om jag är med kompisar

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år med jag har inte varit wl för jag viste inte hur man fick det innan

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit staff i Snöstaden som Mod samt har jag varit SV fast det var innan jag valde att lämna Unive för jag tröttnade på RPn. Fast nu vill jag ta tag i en större roll här på Unive och se om jag klarar det bra och om jag kan bidra med något på denna servern.

Kan även lite kommandon

/manban (id) (andledning)
/noclip om du är i noclip så kan du flyga runt och specca folk
/kick (id) (anledning)
/dv (radius)
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/ban (id) (andledning)
/revive (id)
/bring (id)
/goto (id)
/unban (hex id)
/sc (du skriver i staff chatten)
/sv (du skriver i sv chatten)
/tpm
/tp
/toggleid
/togglename
/speccoff
/skin (id)
/addkey
/setjob (id) (jobid) (level)
/spec
/v (fordon)
/carwipe
/sqlban id och anledning
/sqlbanoffline perms id och hur länge samt anledning
/sqlsearch (steam hex)
/announce
/ped (id) ger pedmeny till någon eller dig själv
/ooc skriver till alla i server

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är bered för alla ämnen

Senast ändrad:
+Rep låter mogen och värkar kunna sin grey genom vad han skriver tycker han förkännar staff rollen.

Senast ändrad:
++ rep han borde bli helper kolla bara som han kan på texten ge han en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka