Accepterad Niklasson2.0 | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niklasson2.0

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156543716/

Ditt Hex-ID: 1100001474dc0e4

Vad är din discord tagg? Lingwapz#6969

Vem var det som bannade dig? Melvinsoder

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: BraveFaithfulHoneycreeper-max-1mb.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad i p ban för att jag använde mig av spawnmenu för att ta mig till stan för att jag inte hade nån bil, Jag har verkligen lärt mig från min ban att jag verkligen inte ska ta spawnmenu för att jag inte har en bil. Förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit spawnmenu och sen "arbetsplats" och då hamnade jag i slakteriet och jag hade ingen bil så jag tog spawnmanu igen och tog söderut igen för att jag hade ingen bil för att kunna ta mig till till mitt gäng från klädbutiken. Men jag förstår absolut varför jag blev bannad och jag ångrar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en rätt ban eftersom jag använde mig av spawnmenu för att ta mig till gänghusetför att jag inte hade nån bil. Att springa till gänghuset från kläddbutiken vid stora banken tar nog ganska lång tid och då tänkte jag att jag kunde ta spawnmenu igen för att hamna i stan. Men jag förstår ju nu i efterhand att det var fel och det kommer inte hända igen. Junioren gjorde helt rätt när han bannade mig, jag ber om ursäkt för det jag gjorde. Jag hoppas att jag kan få en andra chans för ju skulle verkligen inte missa att kunna Rpa under helgen. Jag ber om ursäkt Melvinsoder

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat göra det annorlunda genom att ta skjuts av någon till stan eftersom att det var en annan person där med en helt fungerande bil. Jag borde bara åkt med han till stan istället för att bryta mot en regel och ta spawnmenu. Det var inte okej av mig och de tkommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag inte ska ta spawnmenu för att ta mig till ställen, jag kommer nu efter dethär inte ta spawnmenu när jag ska ta mig till tex. Jag hoppas att jag kan få en andra chans. Förlåt Melvinsoder.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka