Nekad Niklasson. | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niklasson.

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? polisen

Vad heter du IRL? wille

Vad heter du på discord? Lingwapz#9999

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 7-8 mån

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? ag kommer att se till att all denna koruption som finns inom polismyndigheten sätts et stop för eftersom att det inte är acceptabelt att göra sådana saker i denna server som dom gör som T.ex skuta folk som håller sina händer uppe i luften jag kommer även att se till att det finns mer deciplin inom kåren efgtersom att det finn mycket lalliga poliser som håller på jag kommer även att se till att göra övningar så att så lite tjänste fel uppkommer jag kommer hålla utbildningar offta samt vapen övningar med butiksrån och bankrån samt arest övningar jag kommer även se till att det fins personer som faktiskt kan saker inom yrket som laggar och se lyssna och förstå personer så att yrket blir allvbaligae och bättre jag kommer även se till att polisen inte skuter före dom gjort något sådant allvarligt så att man måste skuta i själv försvar och även se till att dessa poliser inom polismyndigheten är onlline ett antal timmar per dag eller vecka eftersom att jag vill se så mycket aktivitet som möjligt men jag vill att våra polise är proffetionela och inte gapar,skriker,slåss,lallar,säger saker i tjänst jag kommer även att göra undantag då man får ha med sig sitt tjänste vapen när man gått ur tjänst men då så ska dessa poliser ha med en polis bricka så att man kan visa personer som civila att jag är polis jag kommer ta åtgjärder på varända tjänste fel jag får in jag kommer att prata med dessa poliser sedan andra högt uppsata som bitr rikspolischef för att få deras uppfatning jag vill se våra poliser så sociala som möjligt för att jagf vill inte att när våra poliser åker ner till groove street sk sätta på sig sin skottsäkra väst och ta fram sitt tjänste vapen samt ställa sig bakom den som ett skyd groove street kommer aldrig vara lika säkert som torget eller piren samt andra ställen men detta e ej nödvändigt jag kommer att talla och inspektera alla utbildare samt YTB med mera jag tycjker att detta är nödvändigt för att se att inte korupption uppstår jag vill ävern åka runt och inspektera trafik polisen persomligen så att jag kan se deras uppfatning ovch få min egen jag kommer även att åka runt och fråga civila indevider vad dom ientligen tycker om polisen och vad vi kan förbättra så att vi poliser ser bra ut och e en förebild för dom yngre ig jag kommer även att ha möäten så att jag får våra polisers uppfatning om vad vi kan förbättra med mera. dem förre detta polischefer har varit förjävliga förutom Teddis han vart perfekt mogen samt proffetionel även om många inte tyckte om honnom så tyckte jag när jag vart 4års innom polisen så vart han bra jag kommer vara som han fastr 100 gånger bättre eftersom att jag ej kommer gapa åt folk utan anledning men jag kommer att vara arg eler irriterad om folk lallar eller håller på med sådant rtrams mot mig kolegor eller dem civila det kommer att vara oaksetabelt eftersom att detyta e ett sjukt betendfe jag kommer att ta återjäder för minste lilla men inted hårda eller det beror på vad för fel dessa kolegor har gjort jag kommer även qtt vara online 5-6 timmar dagligen jag kommer som jag har skrivit tidigare sätta upp etschema så att jag har koll på vilka som e online och i tjänst och vilka som inte e det och hur länge jag kommer även att se till att polisen gör fler traffik stopp oavsätt vad som än händer jag kommer även att göra så att fler poliser visar sig i groov street så att det skuts minde det kommer att skutas mindre om polisen står 150m ifrån dig sedan kommer jag fixa bättere radio komunikationer för denna som polisen har nu är oaccetabelt.,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ag började som sagt som polis 1 maj 2021, sen dess har jag bara "köttat" på. Jag är även kommissarie nu (så högt du kan komma utan att vara i ledningen). Jag har även varit i ledningen tidigare så jag vet hur allt ska styras osv. Jag är även enhetschef över span som är en väldigt stor enhet inom polismyndigheten. Jag har alla utbildningar och känner inprincip alla i kåren. Jag har även varit biträdande enhetschef för polisflyget och hållt många utbildningar. Detta ger mig mycket kunskap om ledarskap osv. Jag har även varit grundutbildare och rekryterare. Som rekryterare anställer du nya personer till kåren och som grundutbildare gör du grundutbildningar för dom ny-anställda i kåren, klarar dom utbildningen blir dom aspiranter. Jag var assistent i 1 maj så jag gick med i kåren ungefär 1 vecka tidigare. Jag är även omtyckt och har respekt av resten av polisen, men jag skulle säga att min kunskap inom polismyndigheten. Vet även vilka som jobbar och hur dom jobbar. Vet även vilka som kan sitta i ledningen, har även en bra överblick på enheterna och vilka som är enhetschefer m.m. Vet också hur utbildningar ska ske osv. Jag har inprincip alla kunskaper man kan få. Sen är det klart att man lär sig hela tiden, med tiden. Jag har även varit "nära" dom högsta i ledningen och pratat med dom mycket, lärt mig av deras beslut osv. Skulle säga att jag är en av dom mest erfarna som är i kåren just nu för att jag har alla utbildningar, är enhetschef för span, har varit biträdande enhetschef över polisflyget, jag har även hjälpt till på piketen utbildningar, sjöpolisen utbildningar och har även tagit del över mc-polisen. Jag har deltagit på jag vet inte hur många, yacht rån, butiks rån, bank rån och många stormningar. Kunskap: hur vi arbetar, hur utbildningar utförs och hur enheterna ska skötas. Om man tänker lite ”utanför”, jag har kunskaper som chef från andra jobb, jag är bekant med jobb-panelen, vad man får och inte får göra som chef osv. Kunskaper har jag väldigt gott om så det är inga problem, har redan lite planer för hur kåren kommer/ska se ut eftersom jag vet hur vissa jobbar osv. Har även kunskaper om hur man gör dokument, t.ex handböcker, rakellistor, utbildningar, straffskalor osv. Har även suttit som överintendent (ledning) dom 2 senaste veckorna. Har fått ta större ansvar och jag har skött det bra. Att ha tagit stort ansvar, varit med och styrt osv ger mig väldigt mycket erfarenhet inom styret av kåren. Jag vet hur allt går till osv. Jag vet även hur man sköter/tar intervjuer, vilka krav man ska sätta och hur man läser ansökningar på forumet. Så jag har alla erfarenheter som behövs enligt mig iaf så det är inga problem. Jag är även utredare chef för tillfället samt förhandlare. Men som sagt, erfarenhet har jag definitivt. Jag tror även att det är bra att någon som sitter i ledningen just nu och varit polis länge blir chef. Dom kan bristerna, vilka som jobbar och hur dom jobbar, osv. Kan även hur höjningar går till göra konton på hemsidan, anställning. Jag kan yrket i helhet så det hade inte varit ”svårt” om jag blev chef. Alla i polis-kåren vet vem jag är, hur jag arbetar osv. Har även speccat mycket polis-rp och även varit med och rp:at i polis rp. Har varit med i alla möjliga scenarion så jag vet hur man ska agera och hur man ska vägleda andra. Vägleda är väldigt viktigt, om någon tex gör fel kan man inte bara skälla ut dom, man måste också vägleda dom i rätt riktning för annars kommer dom inte lära sig något, dom måste lära sig varför dom inte får göra det och det.

Hur ofta kommer du vara inne? 6-7 timmar vardagar helg 10-14

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka