Nekad Niklasson. | Ban Överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niklasson.

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156543716/

Ditt Hex-ID: 1100001474dc0e4

Vad är din discord tagg? Lingwapz#9999

Vem var det som bannade dig? Karimoooooooo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Karimooooo bannade mig för att jag hade en riktigt låg rp nivå och gjorde massa misstag när jag stormade huset, men allting började med att jag var där ,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag stormade ett gäng hus själv som polis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. et var till 100% en solklar rätt ban. Det finns inget att snacka om. Jag valde ju medvetet att indirekt göra terordåd genom att storma ett gänghus utan krim bara för att. Detta var extremt dumt och förstår verkligen att det förstörde, Jag kommer aldrig göra detta misstag igen. Vill verkligen komma tillbaka och förbättra mig genom att göra ett så bra intryck på servern som möjligt och att alltid förespråka det goda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vene

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är självklart jag hade kunnat göra annorlunda. Det var extremt fel det jag gjorde och det står jag för. Jag har dock nu väntat ett tag med att skriva detta och vill be om en andra chans. Kommer aldrig göra något dumt misstag utan bara förespråka gott på servern. Sen så hade jag även kunnat rpa med lite bättre personer än vad jag gjorde. Man ska inte bara välja sina vänner utan de som kan rpa bra ska man hålla sig till för då lär man sig även

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket efter dom 3 månaderna jag varit bannad, och jag vet hur dålig rp nivå jag hade där och ångrar mig riktigt mycket och få en andra chans, jag har lärt mig efter dom misstagen jag gjort och vet att jag inte kommer göra om det som jag gjorde då, och jag tycker jag kanske ska få en andra chans för att jag har varit bannad i 3 månader och tänkt mycket på min ban och hur jag ska förbättra mig ifall jag blir unbannad i framtiden och jag vet att jag inte kommer göra om misstaget och har lärt mig mycket av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har varit balckad innan och du gör håller på fortfarande. Du kom nyss tillbaks från din blacklist när jag blacklistade dig men du fortsätter ändå.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka