J
J0NTE
Gäst
Användarnamn: niklass0n_12FN
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad heter du på discord? niklass0n_12FN#9933
Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2006
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Just nu så kommer jag ej vara i skolan och det finns vissa skäl till det så därför kommer jag kunna sitta Dag in och dag ut. asså kommer sitta vardagar på natten och hela dagen eftersom jag ej skola och därför vill jag verkligen hjälpa multistaden! samma sak när jag har Julov, det ända jag kommer göra är att sitta på Multistaden! Sedan är jag Inne på servern visa tider andra staffs inte är inne som T.E.X tidigt på Morgonen, eller sent på natten Osv.
Berätta om dig själv jag är en person på 14 år som hänger mycket med kompisar och jag spelar vädligt mycket just nu, och just nu spelar jag endast fivem (multistaden) eftersom att det är det roliga spelet som jag har just nu, och att det är väldigt roligt. men annars så åker jag cross med ett par kompisar annars så rpar jag mest.
Vad skulle du göra om du blir staff? Detta är en helt Ny ansökan
Om jag blir support, skulle jag satsat väldigt mycket på "reports & support" för att folk så få så snabb hjälp som möjligt. sedan hade jag självklart speccat när det hade vart lugnt med "reports & support" men som support hade jag fokuserat mäst på dom detaljerna. jag är en väldigt hjälpsam person som verkligen vill hjälpa servern, har spelat här i snart ett halvår nu, och jag älskar verkligen denna server. tycker dock det är tråkigt att rp därför vill jag hjälpa till på multistaden! jag skulle suttit DAG IN & DAG UT! så som sagt skulle jag ju varit sjukt aktiv
jag kommer självklart inte vara partisk, jag kommer inte sitta och skrika i support, jag kommer vara sjukt seriös gällande detta med support. så som sagt jag vill bli staff för att allla ska få så bra rp upplsevelse som möjligt och verkligen få den hjälp dom behöver! och sedan vill jag verkligen bli philip om förlåtelse för det som hände innan. jag vill verkligen gottgöra detta, genom att göra allt jag kan för servern nu när jag ej kommer vara i skolan! jag vill ha 1 chans kommer vara sjukt aktiv, jag lovar på allt att jag kommer vara sjukt aktiv och hjälpa denna fantastiska server. jag har verkligen fastnat på denna rp servern och jag tycker Ägaren här verkligen är en väldigt bra Ägare för det han gör för servern! därför vill jag hjälpa så servern får så mycket Cred som möjligt om Bra RP osv. jag tror jag behövs eftersom jag är så sjukt aktiv! Samt att jag har väldigt Mycket erfarenheter, och har varit staff här tidigare. nu vill jag ansöka på nytt och visa att jag är Mogen för detta. Jag Lovar att jag kommer göra allt för att hjälpa Multistaden så mycket som det går! som sagt skulle jag verkligen gjort allt jag kan för Multistaden! Och InteAvgå! Samt att jag kommer vara Sjukt Aktiv på ALLA, Platser, Lixom (Discorden, Forumet, Och Ingame!) jag tyckte jag gjorde ett Väldigt bra Arbete när jag var statt Förut! JAg kommer som sagt göra allt jag Kan för att Förbättra Multistaden! <3 jag tycker att alla förkännar 1 chans till att visa vad dom går för specielt jag som gjorde 1 misstag och detta kommer ej upprepas. Samt har jag sett ett fler antal staffs som fått 1 till chans. Sedan brukar jag hjälpa många i DC, med keybinds och massa olika grejer
så jag hoppas verkligen ni förstår att jag förköker göra mitt bästa för servern
En liten sammanfattning.
- speccat i scenariot så allt går bra och alla regler följs, för ett så bra rp som möjligt.
- Gått väldigt mycket på Reports samt tagit supports.
- vara otrligt aktiv på forumet & discord.
-göra allt jag kan för att förbättra detta fantastiska communtity.
-jag kommer självklart ta kriktit.
-jag kommer aldrig rp, för att göra staff arbete, jag kommer göra så alla får den hjälp dom behöver.
-kommer verkligen inte Abusa/vara partisk.
-kommer verkligen hjälpa servern så alla Får Hjälp som Behöver hjälp.
Regler
VDM= att man kör över någon utan anledning.
RDM= att man dödar någon utan anledning.
POWERGAMING=att man använder omenskliga krafter, eller att om man krockar ska man rp skadad och inte bara kliva ut bilen och springa.
NLR=betyder att om jag dör ska jag glömma allt som händer.
combatlogging= att man lämmnar spelet för att undvika ett scenario eller att man förlora sina grejer.
fearp= att om någon håller gun mot mig ska jag rp rädd och inte bara slå ner dom sen springa iväg.
failrp= att man ska värna om sitt liv.
copbait= att man förköker få polisens uppmärksam, och förköker få polisen efter sig.
suntfönuft= att man ska rp lite som IRL, man kör inte 200 i staden och skippar massa rödljus. T.E.X
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Discord Regler.
i Röstkanalerna ska man betesig, alltså Moget betende, Erapa/skrik ej på varandra, behandla alla på ett bra sätt. .
Inget rasism/nazism.
Inget personangrepp
inget hot, eller liknande.
Man ska ha bra attityd mot andra spelare.
man får ej joina stör ej kanal utan tillåtelse.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag kan fler DC regler, men Detta är Typ dom Viktigaste. man ska lixom visa respekt och Bete sig, i Kanalerna. så jag kan alla Regler & discord reglerna
Hur länge har du spelat på Multistaden? typ ett halvår. och jag älskar denna server exakt lika mycket jag gjorde som när jag joinade servern
Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jag ser ibland att folk klagar på att dom ej får hjälp i support. det har jag full förståelse för detta är en väldigt stor server och staffsen har ej tid. så därför vill jag verkligen ändra på detta, och vara så sjukt aktiv, och vissa att jag verkligen vill hjälpa denna fantastiska server! hjälpa alla jag kan Både "reports & support & i forumet" kommer lixom göra allt för servern, och nu har jag all tid i Världen eftersom det är nu tråkigt att rp så då kan jag bli support och hjälpa servern! jag vill verkligen att denna server ska få ett så sjukt bra rykte, om bra RP, och det kan jag verkligen hjälpa till Med! samt att jag Är en väldigt aktiv och har Mycket erfarenheter, och jag tror jag hade kunnat hjälpa Multistadens RP, mycket mer och hjälpa Nya personer
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? det skulle jag absolut kunna göra! Jag är en väldigt aktiv spelare. och att jag går på reports samt tar support. samt så kan jag det genom att vara trevlig, och ej rp och bara göra staff arbete, jag vill med hela mitt hjärta hjälpa denna server, så mycket jag bara kan <3 jag kommer hjälpa alla som behöver hjälp, samt stöd i sin RP, ifall någon skriver i OOC kanalen såhär "Hur får jag WL" OSv då brukar jag oftast svara på det och hjälpa dom, så där gör jag multi till en bättre plats. och att banna alla trollare på servern, så ingen blir RDM:ad. samt att jag älskar att sammarbeta med andra staffs, och ta beslut tillsamans, och verkligen hjälpa så alla får ej så sjukt bra rp som möjligt!! behöver bara 1 chans!
Har du några tidigare erfarenheter? absolut. jag har varit staff här förut på denna fantastiska server, och jag tyckte det gick väldigt bra. jag har varit staff på Minecraft servrar förut, så jag har en del erfarenheter. samt varit staff i discord servrar osv.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jo men absolut, det har jag.
/kick ID Anledning= då sparkar du ut någon från servern!
/bring ID
/goto ID
/tpm då teleportar du till din marker.
/Sqlunban steamnamn= då unbunar du.
/sqlsearch steamnamn då ser du någons steam ID
/sqlbanoffline när du bannar offline.
/sqlban ID TId Anledning då bannar du en person.
/setjob [ID] då ger du dig jobb.
/tp teleportar till dina kodinater.
/car spawnar du fram T.E.X em bil.
/spec id då specar du.
/noclip det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig
/DV du tar bort ett fordon.
/freeze du fryser en person så personen ej kan röra sig.
/slay du dödar personen.
/revive ID så Återuplivvar du personen.
Kan mycket mer men detta är dom simpla kommandsen man Bör kunna.
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? absolut.
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? absolut spelar inte på någon annan server ENDAST multistaden. och vill gärna hjälpa denna server för denna server är det bästa som finns.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad heter du på discord? niklass0n_12FN#9933
Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2006
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Just nu så kommer jag ej vara i skolan och det finns vissa skäl till det så därför kommer jag kunna sitta Dag in och dag ut. asså kommer sitta vardagar på natten och hela dagen eftersom jag ej skola och därför vill jag verkligen hjälpa multistaden! samma sak när jag har Julov, det ända jag kommer göra är att sitta på Multistaden! Sedan är jag Inne på servern visa tider andra staffs inte är inne som T.E.X tidigt på Morgonen, eller sent på natten Osv.
Berätta om dig själv jag är en person på 14 år som hänger mycket med kompisar och jag spelar vädligt mycket just nu, och just nu spelar jag endast fivem (multistaden) eftersom att det är det roliga spelet som jag har just nu, och att det är väldigt roligt. men annars så åker jag cross med ett par kompisar annars så rpar jag mest.
Vad skulle du göra om du blir staff? Detta är en helt Ny ansökan
Om jag blir support, skulle jag satsat väldigt mycket på "reports & support" för att folk så få så snabb hjälp som möjligt. sedan hade jag självklart speccat när det hade vart lugnt med "reports & support" men som support hade jag fokuserat mäst på dom detaljerna. jag är en väldigt hjälpsam person som verkligen vill hjälpa servern, har spelat här i snart ett halvår nu, och jag älskar verkligen denna server. tycker dock det är tråkigt att rp därför vill jag hjälpa till på multistaden! jag skulle suttit DAG IN & DAG UT! så som sagt skulle jag ju varit sjukt aktiv
En liten sammanfattning.
- speccat i scenariot så allt går bra och alla regler följs, för ett så bra rp som möjligt.
- Gått väldigt mycket på Reports samt tagit supports.
- vara otrligt aktiv på forumet & discord.
-göra allt jag kan för att förbättra detta fantastiska communtity.
-jag kommer självklart ta kriktit.
-jag kommer aldrig rp, för att göra staff arbete, jag kommer göra så alla får den hjälp dom behöver.
-kommer verkligen inte Abusa/vara partisk.
-kommer verkligen hjälpa servern så alla Får Hjälp som Behöver hjälp.
Regler
VDM= att man kör över någon utan anledning.
RDM= att man dödar någon utan anledning.
POWERGAMING=att man använder omenskliga krafter, eller att om man krockar ska man rp skadad och inte bara kliva ut bilen och springa.
NLR=betyder att om jag dör ska jag glömma allt som händer.
combatlogging= att man lämmnar spelet för att undvika ett scenario eller att man förlora sina grejer.
fearp= att om någon håller gun mot mig ska jag rp rädd och inte bara slå ner dom sen springa iväg.
failrp= att man ska värna om sitt liv.
copbait= att man förköker få polisens uppmärksam, och förköker få polisen efter sig.
suntfönuft= att man ska rp lite som IRL, man kör inte 200 i staden och skippar massa rödljus. T.E.X
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Discord Regler.
i Röstkanalerna ska man betesig, alltså Moget betende, Erapa/skrik ej på varandra, behandla alla på ett bra sätt. .
Inget rasism/nazism.
Inget personangrepp
inget hot, eller liknande.
Man ska ha bra attityd mot andra spelare.
man får ej joina stör ej kanal utan tillåtelse.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag kan fler DC regler, men Detta är Typ dom Viktigaste. man ska lixom visa respekt och Bete sig, i Kanalerna. så jag kan alla Regler & discord reglerna
Hur länge har du spelat på Multistaden? typ ett halvår. och jag älskar denna server exakt lika mycket jag gjorde som när jag joinade servern
Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jag ser ibland att folk klagar på att dom ej får hjälp i support. det har jag full förståelse för detta är en väldigt stor server och staffsen har ej tid. så därför vill jag verkligen ändra på detta, och vara så sjukt aktiv, och vissa att jag verkligen vill hjälpa denna fantastiska server! hjälpa alla jag kan Både "reports & support & i forumet" kommer lixom göra allt för servern, och nu har jag all tid i Världen eftersom det är nu tråkigt att rp så då kan jag bli support och hjälpa servern! jag vill verkligen att denna server ska få ett så sjukt bra rykte, om bra RP, och det kan jag verkligen hjälpa till Med! samt att jag Är en väldigt aktiv och har Mycket erfarenheter, och jag tror jag hade kunnat hjälpa Multistadens RP, mycket mer och hjälpa Nya personer
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? det skulle jag absolut kunna göra! Jag är en väldigt aktiv spelare. och att jag går på reports samt tar support. samt så kan jag det genom att vara trevlig, och ej rp och bara göra staff arbete, jag vill med hela mitt hjärta hjälpa denna server, så mycket jag bara kan <3 jag kommer hjälpa alla som behöver hjälp, samt stöd i sin RP, ifall någon skriver i OOC kanalen såhär "Hur får jag WL" OSv då brukar jag oftast svara på det och hjälpa dom, så där gör jag multi till en bättre plats. och att banna alla trollare på servern, så ingen blir RDM:ad. samt att jag älskar att sammarbeta med andra staffs, och ta beslut tillsamans, och verkligen hjälpa så alla får ej så sjukt bra rp som möjligt!! behöver bara 1 chans!
Har du några tidigare erfarenheter? absolut. jag har varit staff här förut på denna fantastiska server, och jag tyckte det gick väldigt bra. jag har varit staff på Minecraft servrar förut, så jag har en del erfarenheter. samt varit staff i discord servrar osv.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jo men absolut, det har jag.
/kick ID Anledning= då sparkar du ut någon från servern!
/bring ID
/goto ID
/tpm då teleportar du till din marker.
/Sqlunban steamnamn= då unbunar du.
/sqlsearch steamnamn då ser du någons steam ID
/sqlbanoffline när du bannar offline.
/sqlban ID TId Anledning då bannar du en person.
/setjob [ID] då ger du dig jobb.
/tp teleportar till dina kodinater.
/car spawnar du fram T.E.X em bil.
/spec id då specar du.
/noclip det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig
/DV du tar bort ett fordon.
/freeze du fryser en person så personen ej kan röra sig.
/slay du dödar personen.
/revive ID så Återuplivvar du personen.
Kan mycket mer men detta är dom simpla kommandsen man Bör kunna.
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? absolut.
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? absolut spelar inte på någon annan server ENDAST multistaden. och vill gärna hjälpa denna server för denna server är det bästa som finns.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej
Senast ändrat av en moderation: