Nekad NiklasDeevona | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NiklasDeevona

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/18395745/

Ditt Hex-ID: 1100001023164c3

Vad är din discord tagg? MisterEkko#9934

Vem var det som bannade dig? SvampBob

Hur lång tid var din ban? 7 dagar, men idag är det 5 dagar 21 timmar 59 minuter som återstår.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc! ~SvampBobFyrkant.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pratade in-game (OOC) med mikrofonen för att jag bad om hjälp medans man skulle egentligen kolla på hemsidan om regler och hjälp. (Vilket jag har gjort nu).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle fråga om hjälp då jag är ändå hyfsat ny i servern. Spelat kanske i 3 dagar totalt i få timmar. Jag stack då till en bilförsäljare för att be om hjälp om en OOC grej, men jag snackade in-game för att jag trodde att det var tillåtet, men jag är medveten om det nu att det inte är det då det är FailRP/Metagaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde felet. Jag borde ha kollat på hemsidan innan jag fråga om hjälp då att snacka in-game om en OOC grej inte är tillåtet, och jag borde ha frågat en admin om hjälp antingen på discord eller kollat runt i forumsen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2 st.

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bra erfaring kring RP sedan tidigare. Jag har spelat SAMP på en seriös RP server och blivit bannad och unbannad där så jag har en riktigt god del av erfarenheten ifrån det, men jag joina denna servern bara för att testa på, men tydligen så är ni också väldigt seriösa om detta. Denna gången så kommer jag att ta den erfarenheten jag har haft sedan förr och visa upp detta in-game till nästa gång. Senaste gången jag blev bannad var 60 minuter för att jag satt i en bil där en kille körde mig över en avspärringsplats utan att jag visste och den andra var för att jag lallade runt, men denna gången är jag medveten om det och kommer inte göra om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som nämnt så kommer jag att skriva en PM på forumsen eller på discord till en av staffsen och be om hjälp där istället för ig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. genom att bidra till samma syfte som alla andra duktiga spelare i servern. Jag blev chockad hur alla beter sig mot mig, nästan som irl. Jag kommer göra det bättre för mig och jag kommer vara helt seriös när det kommer till RP nu.

Har du läst våra regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka