Nekad Niklas98 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niklas98

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad heter du på discord? sigmablakan

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. 4 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man är som en liten mini staff som har ett extra öga på omgivningen. Uppgiften för en servervakt är att använda sin kommandon för att övervaka RPn i sin omgivning. En servervakt ska kunna reglerna mycket bra eftersom att som servervakt ska man ta åtgärder på folk som gör regelbrott i sin RP. Man ska ha koll på att alla sköter sig och att det inte sker några större fel. Ifall det sker ett regelbrott så har servervakter ett kommando som heter /svban, man kan använda detta att stänga av en spelare i 1 timme. Som servervakt ska man se till att alla har en bra och rolig RP och man ska se till att alla känner sig trygga. Det jag menade med mini staff är att man underlätta staffsens arbete igenom deras kommandon de har. Man är egentligen en vanlig spelare fast med ett extra öga på RPn. Man brinner för unives utveckling och underlättningen för univeteamet. Du har mycket erfarenhet inom RP och har ett stort krav på att du kan alla regler eftersom du har ju nästan alla kommandon en vanlig staff har fast lite mildare. Man ska inte heller abusa sin roll för sin egna fördel eftersom detta är grov abuse och tas hårda åtgärder kring.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill att alla spelare på unive ska få den bästa upplevelsen inom RPn. Ett ansvar jag har som servervakt är att se till att alla i min omgivning följer reglerna bra och att alla får en njutbar upplevelse på unive. Ifall det sker något regelbrott så är mitt jobb att agera snabbt och ta de åtgärder som behövs igenom ex /svban eller /kick. Jag gillar att ha ett ansvar eftersom jag brinner väldigt mycket för unives utveckling och RP nivå. Det ät därför jag anser mig själv vara den perfekta servervakten då jag har de perfekta ambitionerna och engagemang för servern. Mitt mål som servervakt är att hålla en bra RP nivå och se till att alla få ha det kul med en unik RP jag kommer bjuda på. För att nya spelare ska tycka om unive krävs det att de får tilldelas av en rolig RP och detta kommer jag kunna göra samt använda mina servervakts kommandon för att undvika lallare samt folk som gör regelbrott. Jag tar mitt jobb som servervakt på allvar och kommer inte missbruka denna roll på något sätt. Jag kommer jobba tillsammans med de andra servervakter för att ta unives RP till den bättre. Jag som servervakt måste hålla en bra RP nivå och kan inte ha blivit bannad många gånger för att nya spelare ska gilla server och till och med ansöka till medlem. Detta kommer jag bjuda på som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är något som inte bör ske ifall man är en servervakt. Det är att man använder sin kommandon/perms för sin egna fördel. Som en servervakt kan detta innebära att man använda kommandon om /revive, /kick och /toggleid för att få vissa förmåner i scenarion. Detta är helt oacceptabelt och det tas hårda åtgärder kring sådana saker. Ett exempel när abuse kan ske är när man dör i ett scenario sen så revivar du dig själv för att leva igen och kanske döda han som döda dig. När det är tillåtet med revive är när det sker ett grovt regelbrott och du behöver banna eller något liknade. Man kan också använda /kick i vissa tillfällen också för att abusa, ex ifall en polis kollar igenom dig och då kanske du kickar han för att inte förlora dina saker som polisen möjligtvis vill åt. När det är tillåtet att använda kommandot /kick kan vara ifall någon tjuvkopplar din bil och de inte rpar på ex /me drar ut då har du tillåtelse att kicka personen eller banna beroende på hur grovt felet är. Det är tråkigt att det sker korruption inom servervakter. Jag hoppas alla som ansöker till servervakt vill serverns bästa.

Nekad, fick nyss indragen sv, vänta minst 30 dagar innan du kan ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka