Accepterad Nike | Medlem ansökning [Bullfan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kryddaa

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Nike#5086

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter C.J Murray är född 2001 och är 198cm lång och kommer från USA chigaco, Cj hade en väldigt tuff uppväxt då hans pappa hamnade i fängelse för mord och hans mamma dog när han var liten. Cj bor med sin äldre bror som är 4 år äldre de bort i en en lägenhet innen i staden, de flyttade till sverige när pappan hamnade i fängelse då de hade en kompis till deras mamma som tog med de till sverige sen valde de att köpa en lägenhet den dom bor i nu. Cj älskar basket då han spelade mycket basket när han var liten han spelade även i ett lag som van väldigt mycket så intresset för basket finns hos han och hans bror. Cj har tagit körkort och gillar att köra bil han köpte sin första bil 2 år efter han flyttade till sverige då han köpte en volvo 850r turbo han har jobbat som reporter,fiskare,och hos postnord då han gillar att prova på nya saker. Cj kom till sverige för ungefär 3 årsen då det var väldigt svårt i skolan. han blev mobbad för han inte kunde så bra svenska så han har tyckt det var väldigt jobbigt att gå i den svenska skolan men med tiden blev han bättre på svenskan, han kunde prata med sina kompisar lättare och svsra på frågor som han fick i skolan. Cj är just nur arrbetslös med vill jätte gärna komma in i bil industrin som en mekaniker hade han tyckt vore jätte kul, Cj gillar mat,basket,spel,och att gyma. Cj hamnade i väldigt mycket bråka när han var liten så han har alltid varit lite stökiga än de andra och det har på verkat honom, t.ex att han har svårt att kontrollera sin ilska när han arg och det är inte lätt för honom då han bara vill slå till dom som han blir arg på. cj är väldigt hjälpsam hemma med hans bror då han gillar att hjälpa till och för cj är det en självklar het att man hjälper till hemma. hans favorit mat är chicken wings med mac and cheese. hans favo bill är mercedes c63 amg. han är en älskande och snäll kille men kan bli arg när han behöver.irl trevlig gillar fottbol och gillarsjukvården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös rp. Jag kommer ha respekt mot alla staffs och lyssna på alla regler och följa dom jag kan bidra med mycket social rp för det är jag bra på jag kan bidra med roliga senarion som går ut på att alla som är med har det roligt i senariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka att inte spela för att vinna scenarion utan för att spela FÖR scenariot. Det betyder att man försöker att fördjupa scenariot och dra ut på det i största möjliga mån. Ett exempel på detta inom polisen skulle kunna vara att skjuta en rånare när det är tillgängligt (och det passar rp:mässigt) men att man låter bli då scenariot blir roligare för alla, då man inte avslutar det direkt.

Hur hittade du Unive? Twitch och yt

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka