Accepterad nikco | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nikco

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NikSigs/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nikola Söder

Vad är ditt discord namn? NikSigz#4189

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 1987

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Jhonny, 34år och kommer ifrån egentligen från Oregon. Tidgare hade jag ett blandat liv där jag var egenföretagare och bedrev verksamhet inom IT. Väldigt bra affärer med extrem inkomst gjorde att jag fick större hål att fylla med pengar, exempelvis fester, fordon och investeringar. Jag investerade i kryptovaluta vilket slutade med en börs krash och jag blev pank. Slet många år i den undre världen för att överleva, detta har jag fått nog av. Därför flyttade jag hit. Jag hade tidigt ångest om hur och vad jag skulle sysselsätta mig i denna nya stad med, framförallt att inte hamna i samma spår. Min erfarenhet av denna nya stad är totalt tvärt om mot förväntan.

I övrigt så är mina intressen Juridik Lag & Ordning, Bilar, Psykologi & IT.
Jag är idag singel, med tre barn som jag lämnat efter mig. Två pojkar och en dotter. Önskar att dagen kommer då jag får träffa mina barn igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har hittils på väldigt kort tid haft en otroligt massa interaktioner med roliga men också väldigt udda karaktärer. Knutit en hel del band med personer/medborgare och tycker verkligen om RP'n. Har inte haft en dag utan att det har inneburit en hel del skratt/skämt men också en del allvarliga situationer.

Jag vill kunnda bidra i helhet som medborgare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat ett tag på servern, knutit goda kontakter och haft väldigt roligt med samtliga karaktärer man träffat. Vill kunna utforska de större möjligheter som finns som medborgare i form av arbete samt gemenskap.

Hur hittade du Unive? Unive hittade jag och en vän när vi bestämde oss för att testa GTA RP. Störst på listan, tyvärr har min vän inte vart så intresserad som jag själv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mål med mitt RP är att se hur just denna typ av karaktär passar in och utvecklas i samhället. Vilka typ av relationer den får och vad den kan bidra med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar inte alls på någon annan server alls. Endast på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka