nikco | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nikco

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nikola Söder

Vad heter du på discord? NikSigz#4189

Ange ditt födelsedatum 16 April 2021

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17/23

Berätta om dig själv Idag enhetschef irl, 34år familjefar med 3 barn.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill vara med och hjälpa till med det som behövs.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 100h aktivt spelande

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag tror jag kan göra nytta och även va med att påverka lite, jag är lojal och lallar inte.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Detta är ju en svår fråga, skulle säga att det hänger mer på staff's och lednings nivå då jag personligen inte vet var jag hade passat med mina kunskaper.

Har du några tidigare erfarenheter? Som support ? I sådant fall ja, jag är som sagt enhetschef irl och aggerar support/problemlösare dageligen i en väldigt komplex branch.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? från 1-10 så ligger jag nog på 4-5. Dock extremt snabblärd.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? extremt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej, endast unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? adhd skulle väl vara en diagnos dock inget som tynger ner mig, snarare tvärt om.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka