Nekad Nikan_sako | Medlem ansökning [Darksiqe}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nikan_sako

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nikan sako

Vad är ditt discord namn? nikan_sako.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alex monir 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? sammarbetsvilig, generös, tänker 2 gng innan nåt sker.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter alex monir och är 30 år gammal. alex har haft en tuff uppväxt i slummen. Hans morsa knarkar och farsan med. alex är nästan aldrig hemma då han blir slagen av sina föräldrar. Detta har ledigt till att han har börjat hänga med fel personer. Hans nya vänner blev som hans familj då dom tog hand om honom. Dom köpte nya kläder till alex och gav han pengar. Men en dag så förändrades allt för alex. Han hängde som vanligt med hans nya vänner och från ingen stans så kom det fram att allt dom har gett honom inte var gratis. Dom sa till alex att han var skyldig dom för allt han fått. Såklart hade inte alex råd att betala tillbaka så dom gav alex uppdrag för att betala av sin skuld. Allt från att stasha vapen till att sälja knark och transportera väskor med okända saker till folk. Idag så är alex grovt kriminell och högt uppsatt inom hans lokala gäng. Detta har format alex till den person han är idag. och det vill han fortsätta med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel där jag fokuserar på att skapa intressanta situationer för både min egen karaktär och andra spelare. Jag är bra på att samarbeta och anpassa mig till olika typer av RP, och jag försöker alltid hålla en bra balans mellan realism och underhållning. Mitt mål är att bidra till en levande och trovärdig värld där alla känner sig delaktiga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder inte att du alltid ska förlora, utan att du spelar på ett sätt som gynnar helheten och gör RPn rolig trovärdig och utvecklande för båda sidor.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft : logiskt tänkande RDM ; random death match VDM ; veichle death match

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer vara aktiv så mkt jag kan

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka