Nekad nik | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nik

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115808781/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rafael

Vad är ditt discord namn? Rafael,ki#8057

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2007

Berätta om din karaktär. han är 21 år hans namn är Mohammed och är ifrån USA. Hans föräldrar är hel Algeriet han har en bror som heter Mustafa som är kriminell. Mohammed hade inte den lättaste uppväxten i Unive. Hans bror har lärt han mycket om hur gatu livet ser ut . Hans bror hade varit kriminell i många år. Tillslut dog hans bror i en skottlossning vid grove street. Han fick reda på detta en månad efter. Men dom sa till han att han kunde fortsätta jobba för dom och eftersom han var fattig tackade han ja till detta jobb. Han jobbade 24/7 för dom. Han jobbade som spring pojk och sålde droger och vapen till utlandet. Hans bror ville alltid att han skulle börja skolan när han skulle bli större. Så han började skolan. Även fast han gick med i skolan var han aldrig där för han var upptagen med att sälja vapen och droger. Efter 2 veckor kom det några orten gubbar som kidnappade honom. Han visste att om dom skulle skada honom kommer dom dö. Han sa till dom vilket gäng han var med i och dom släppte han på en gång. Även fast han visste att han skulle klara sig var han rädd. Så efter att upplevt en sådan situation där han blir kidnappad och hotad ville han inte jobba med gäng skit mer. Så han började söka jobb på riktigt. Han visste att han inte skulle få lika mycket betat men han ville göra det för hans hälsa. Han jobbade så hårt han kunde till slut fick han eget företag och började få stora mängder pengar. Han började söka flickvän och ville gifta sig. Efter 3 år fick dom barn och levde lyckliga!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att det ger tillgång till en massa saker som man inte kan göra annars. Jag vill gå med i ett gäng och för att kunna göra det måste jag vara medlem. Om någon skulle vela kaxa sig mot mig vill jag kunna försvara mig. Jag har många vänner som är det. Jag tror jag kommer kunna skapa roliga scenario om jag skulle bli medlem. Redan efter 2 dagar i denna server har jag många kontakter för dom tycker jag är skön att spela med och prata med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den enda bra servern jag har hittat på FiveM. Eftersom detta är den enda bra servern jag hittat och den är svensk vilket är en pluspoäng skulle det vara roligt att ha tillgång till mycket i servern.

Hur hittade du Unive? Jag och mina vänner letade länge men vi hittade aldrig unive för att vi hade filterat så vi bara fick arabiska och engelska servar. Efter en vecka hade våran vän som heter amo dos i servern sakt till oss om denna server så vi joinade på en gång för vi visste inte att det fanns svenska servar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp en rik karaktär och mäktig som äger mycket och har råd med mycket skit. Jag vill kunna äga bilar och jobba på falck eller något liknande

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att kunna äga mycket vara känd. Om någon nämner mitt namn vill jag att folk ska veta vem jag är

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja eftersom detta är den enda servern med 100+ online alltid och har bra med regler och annat så är jag online minst 5 timmar om dagen. såklart kan personliga saker gå förre spelandet som skolan och sånt men har jag tid är detta det enda jag spelar. Ibland lite league men det är inte så ofta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka