Nekad niglas göransson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter213

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? olle gustafsson

Vad är ditt discord namn? Bullen__

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Gunnarsson och är en väldigt rolig typ, han är ofta glad och rolig men han kan lätt bli arg då han har en väldigt kort stubin. Vilket som ofta leder till att han gör många dumma beslut som till och med leder till att han ofta blir tagen av polisen. Peters uppväxt är inte den bästa uppväxten man kan ha då Peters pappa satt i fängelse under hela hans uppväxt och hans mamma hade det väldigt svårt att skaffa pengar och mat på bordet. Peter har nästan aldrig fått träffa sin pappa heller vilket som gör det till en svag punkt i hans liv. Peter har också gort en del dumma saker vilket har lett till att han har det svårare för att skaffa sig ett jobb. Peter funderar mycket över om han ska bli en kriminell typ eller om han ska försöka skaffa sig ett riktigt jobb som en ståtlig medborgare. men som sagt han har väldigt mycket dåliga grejer i sitt brotts register från tidigare saker som har hänt. Peter har ett väldigt stort intresse vilket som är bilar ända sen han har varit liten har han tyckt om bilar och alltid velat ha en riktigt fin bil så därför försöker peter tjäna så mycket pengar som mögligt så han kan få köpa sin drömbil som han alltid velat ha. Han tycker också väldigt mycket om kläder och golf. peter har inte så många vänner här i stan men han har några stycken som han även har planerat att göra ett kriminellt nätverk med om allt skiter sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att hålla en hög rp nivå så att scenariosen blir så roliga och verkliga som mögligt. Jag har även spelat på rp innan och därför vet hur man ska rpa. Jag kommer även att vara uppmärksam genom att anmäla folk som inte rpar oh bara lallar. Vilket som också gör att man får en roligare upplevelse på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man till exempelt blir jagad av polisen så kan man istället för att bara köra därifrån för att man inte vill bli av med sina grejer så kan man bli stannad för att det ska bli ett roligare scenario. MAn kan också till exempel om polisen stormar ens hus istället för att bara döda dem/fly så kan man låta dem ta en för att få en roligare rp upplevelse för motspelaren.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom reglerna några av dem är till exempel att använda sig av meta gaming vilket som är när man får information som själva karaktären inte vet om i spelet. En annan viktig regel är sunt förnuft vilket som är att man ska göra beslut som man hade gjort i verkliga livet till exempel inte köra ner med en bil från en trappa. En annan regel är rdm vilket betyder random deathmatch vilket menas att man inte får gå och döda någon utan anledning. Vdm är också en viktig regel Vilket menas att man inte får använda sin bil som ett vapen genom att köra på folk så att dem dör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat en del rp innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Anledning: Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka