Accepterad niglas göransson | Ban Överklagan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter213

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101420013/

Ditt Hex-ID: steam:11000014404a1ed

Vad är din discord tagg? bullen__

Vem var det som bannade dig? 1 OLOF

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-07 232925.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning eftersom att jag inte gjorde något fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg har ingen aning vi rånade två grabbar när vi gjorde det så valde dem först att inte hoppa ut i bilen vi hotade dem flera gånger med att skjuta e dem brydde sig inte och sa detta har hänt innan vi är inte rädda för era vapen då säger vi åter igen hoppa ut ur bilen annars skjuter vi inte då lägger vi ett varningskott och då hoppar dem fortfarande inte ut efter ett tag så hoppar dem ut och då så ber vi honom släppa sin kompis han fortsäter motarbeta och vi fortsätter hota med att skjuta tillslut lägger min kompis ett sott i ryggen på honom då släpper han honom. när vi då ska råna dem så combat loggar den ena medans den andra blir rånad och när vi har rånat klart och kör därifrån så blir jag bannad för sunt förnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var staffsen som hade gjort rätt eftersom att jag då tydligen inte hade mask på mig däremot stod det att jag hade på mig masken för mig själv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara haft 1 timmar bans som jag inte hunnit överklaga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade dubbelkollat om jag hade mask eller inte på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Hade du mask eller inte? Det finns bevis på alla bans men vill ge dig en chans att först va 100% ärlig.

På grund av att du inte har många banns tidigare så kommer du bli unbannad, tänk på detta i framtiden att ha mask på i scenarion!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka