Nightandhell
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten
Vad heter du IRL? Edvin
Vad heter du på discord? nightnadhell#0590
Hur gammal är du? 31
Hur länge har du spelat på Unive? Cirka en vecka men lär mig mer och mer om det hur fungerar försöker verkligen leva ut min Leffe Karaktär.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Försöka få in mer utbildat folk och uppmuntra till att alla anställda ska trivas och vilja stanna kvar i tjänst. Samt se till att fler vill jobba för räddningstjänsten inne på unive servern.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Hjälpt till lite till och från in real life med räddningstjänst samt läst lite på gymnasie om räddningstjästen olika typer av uppdrag mm
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag bara kan minst 15 timmar per vecka
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej är trogen unive och kommer alltid vara
Har du läst våra Regler? yes
Vad heter du IRL? Edvin
Vad heter du på discord? nightnadhell#0590
Hur gammal är du? 31
Hur länge har du spelat på Unive? Cirka en vecka men lär mig mer och mer om det hur fungerar försöker verkligen leva ut min Leffe Karaktär.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Försöka få in mer utbildat folk och uppmuntra till att alla anställda ska trivas och vilja stanna kvar i tjänst. Samt se till att fler vill jobba för räddningstjänsten inne på unive servern.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Hjälpt till lite till och från in real life med räddningstjänst samt läst lite på gymnasie om räddningstjästen olika typer av uppdrag mm
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag bara kan minst 15 timmar per vecka
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej är trogen unive och kommer alltid vara
Har du läst våra Regler? yes