Accepterad NIGGO | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NIGGO

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicolas Nilsson

Vad är ditt discord namn? Niggo/bluebear76#4414

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rodrigo Shuez och han är född i portugal, han är 21 år gammal och när han blev lämnad av sina föräldrar redan som liten blev han adopterad i sverige. Han gillade ej sin nya familj och valde att fly hemifrån. Han brinner för bilar och streetrace har länge varit ett intresse då han bodde med en vän ett långt tag som fick in han på bilspåret. En favorit redan sen unga dar är audi rs7an. Han är ganska kall som persson och han har svårt att lite på folk efter hans uppväxt. Han är lite stökig men försöker utvecklas som person och tackar ej nej till jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att expandera servern och min karraktär hade inte ttackat nej till att vara bilmekaniker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag har blivit tipsad från polare och de verkar vara en seriös server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka