Nekad Nidza | Whitelist ansökning [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nidza

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198404451332/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eldin

Vad är ditt discord namn? Muji#4161

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2004

Berätta om din karaktär. Samir Brcko, En man som gillar att leva livet, han gör det han känner för. Han var laglig förut, en bilmekaniker med mycket erfarenhet, men efter lite tid på jobbet kännde han att jobbet inte var för honom. Samir sålde sin firma och blev rik, hans stora fråmgång och förmögenhet lockade många gäng som sakta men säkert fick med han i sina kriminella nätverk. Hans ursprung från Bosnien (Kommer från Bosnien i verkligheten)påverkar han kan man säga. Både Tempramentet och självförtroendet är påverkat ganska rejält. Han är en 28-årig man som söker en älskarinna som han ska på ett barn med.
Samir är väldigt arbetsvillig och flitig på sitt jobb, han har en passion för sitt jobb oavsett vad han jobbar med för tillfället, under arbetstid så sliter han hårt för att han vill vara bäst på det han gör. Han är väldigt bossig av sig och har väldigt svårt att acceptera att han ibland har fel.
Han håller sin familj och sina vänner väldigt nära och skulle göra allt för att rädda/hjälpa det är det enda han har kvar, han vill inte att samma sak ska hända de som sin pappa. Hans pappa dog i Samirs barndom, hur än samir agerar så har han sin pappa i baktanke som vakar över honom i himlen.

DETTA ÄR OOC:
Eftersom att Samir har varit både Laglig och Olaglig anser jag att han är ganska flexibel, så om det redan finns tillräckligt med olagliga så kan jag lätt bli laglig med honom, självklart inte just polis men något annat yrke kan fungera.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag ska bli whitelistad eftersom att jag har väldigt mycket erfarenhet, ungefär 1.5-2k timmar kan inte kolla exakt. Jag har spelat FiveM i över 2 år och vet hur man ska agera i Rollspelet. Jag kan bidra med go rp båda yrkesmässigt och socialt, allt handlar inte om pengar och bilar utan det är Rollspelet som jag är ute efter. Jag tänker med mycket suntförnuft, när jag rpar så försöker jag alltid hitta sätt som jag kan göra saker utan att folk ska bli arga och provocerade. Jag är inte en sån som sitter i ett hörn och grindar pengar hela dagarna utan jag försöker involveras i rollspelet och skaffa mig ett namn i staden!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har kompisar som spelar här som jag också gärna skulle vilja spela med. Den har också väldigt många slots vilket kan leda till mycket bättre rp och bättre scenarion med flera personer inblandade.

Hur hittade du Multistaden? Som sagt så har jag kompisar på Multistaden som har sagt till mig att ansöka om whitelist så att jag kan spela med de.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rollspelet är att skaffa sig lite vänner båda ingame och ooc, skapa roliga scenarion som kan dras ut en längre period, inte bara det händer och det glöms utan ett scenario som kan pågå i flera veckor som flera olika personer kan tycka är kul inte bara jag och de runtom mig. Att ha roligt i scenarios som man kanske inte kommer ut som vinnare, allt handlar inte om att vinna utan syftet är att så många som möjligt ska ha kul i scenariot.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Tillbaka