Accepterad nidz | Medlem ansökning (Dinoee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nidz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? nidz#7093

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Simon Svensson. Simon är en utåt person som gillar att umgås med folk och träffa nya människor. Han är glad och snäll och har lätt att lita på folk, eftersom han haft en bra uppväxt. Han har kort temperament men lika snabbt som han blir arg försvinner det igen, Han är alltså ingen långdragen person. Hans mål i denna stad är att bli en av stadens bästa mekaniker. Han kommer att sträva mot att vara hårt arbetande men även proritera sin fritid. Han drivs på vetskapen att hans pappa vakar över han. Han som liten fick nämligen ofta vara med sin far i hans egna företag på mekonomen och ju äldre Simon blev ju mer fick han hjälpa till med. Därifrån kommer yrkes valet. Hans far gick bort på grund av cancer, men pågrund av opålitliga kollegor gick hans fars företag i konkurs. Detta är ett extra driv för Simon att bli stadens bästa mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skaffa roliga scenarion och sen att ha de roligt inne på servern och sen så kommer jag bjuda in alla mina vänner som kan spela med oss för desto mer spelare desto mer roligare kommer vi få inne på servern och sen så kommer jag ha de roligt inne på servern eftersom jag kommer göra så att alla kommer följa alla regler och sen så kommer jag göra så att alla kommer stanna inne på denna server för jag kommer göra servern till den bästa servern som finns för jag kommer göra denna server till den mest aktiva server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är om jag skulle va polis och skulle åka på bankrån så kan bägge vinna ett scenario och inte bara jag för chansen kan båda vinna och då kan inte bara jag vinna för mans ak spela så att de blir lika eller vad man sak säga men alla kan vinna i ett scenario samtidigt.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar och på Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka