Accepterad Nideld | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kjell Company

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122873763/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? h.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär har bakgrund i Sverige och har en ålder på 30 år, min karaktär (Kjell Company) har varit en busschaufför i 5 år men är trött på det repeterande arbetet och vill ha lite mera action i sitt liv, Kjell Company vill leva livet med action kanske till och med att bryta mot lagen. Han vill kunna känna sig rik och vill bygga upp ett pengar imperium där han kan köpa det han pekar på, han har sedan liten velat köra fordon och blev då busschaufför men han vill kunna känna fart och med pengar kan han köpa bilar, bilar med fart. Kjells karaktärsdrag är något av komiskt, men också en del problem med ilska.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna utöka mitt rolspelande med nya tillgängligheter och möjligheter för att skapa min och andras rollspel så verkligt man kan göra det i spel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? På denna server har jag märkt att den bra och mycket bra rollspel hos andra personer också och det gör att jag har kommit för ansökan om en whitelist på denna server så att jag kan visa att jag verkligen har fastnat för den här servern.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis om en av de största svenska RP servrarna och han tog mig till den här och nu har jag verkligen fastnat för den även om jag inte har spelat så länge på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att kunna starta ett kriminellt imperium eller kunna jobba lagligt som en företagsägare men man måste ju börja som anställd för att tjäna respekt. Mitt rollspel ska kunna ge mig själv och andra ett roligt rollspel som kan variera av det jag sätt på servern hit tills för jag vill försöka göra något annorlunda på ett bra sätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på den amerikanska servern Georgia State som gav mig en bra upplevelse om vad RP handlar om och det var också därifrån jag fick passions för rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka