Accepterad Nicole | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nicole

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Nicole

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198170187879/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicole Kjellberg

Vad är ditt discord namn? Nickisx#9733

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 1995

Berätta om din karaktär. Iris Lapin är en svensk kvinna som är född 1954. Hon föddes i en familj som var trasig och hade en jobbig barndom där hon bollades runt mellan halvhjärtade fosterfamiljer. Hon flyttade in med vänner som 14-åring och har levt självständigt sedan dess och tjänat pengar på de sätt som varit möjliga.
Iris har ingen biologisk familj kvar i livet, och har valt att inte skaffa någon egen familj. Hon har sina "flickor" som sin familj och är det enda hon bryr sig om. Hon är en modern "bordell-mamma" som försöker hjälpa unga tjejer (och män) att ha en familj.
Iris är tillbakadragen tills man lär känna henne. Hon älskar att dricka, umgås med sin "familj" och att tjäna pengar. Utseende och ärlighet är något som står högt upp på hennes lista.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill väldigt gärna vara en del i communityt ordentligt, då detta är min första RP-upplevelse, och jag vill göra det fullt ut. Jag lär mig som jag går, och ser fram emot det ordentligt!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Många svenskar spelar på servern, och jag har hört mycket gott om den. Den känns seriös att lägga ner tid på, och ordentligt ordnad.

Hur många timmar har du på FiveM? Max 1-2 st, då detta är början på min RP-resa.

Hur hittade du Multistaden? Via FiveM!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka