Accepterad nicolashej | Medlem ansökning [Darksiqe

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nicolashej

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? nico

Vad är ditt discord namn? mo69690

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonas och Jonas är 22 år och när Jonas va mindre så bodde han i ett stort vit hus med sin mamma och pappa och hans bror och hans syster. och han hade jätte många vänner där och det gick bra för han i skolan. men när Jonas blev äldre så ville han flytta till en stad som heter unive och han flyttade ditt och han hade många vänner där och han hade det roligt men han va ganska ledsen typ hela tiden för att hans pappa dog nyss och han hade inte så mycket pengar och han hade inget jobb men sen ville Jonas ta tag i sitt liv så han ville börja jobba som advokat och han ville jobba som de för att han tyckte de2t va roligt och hans pappa jobbade som de så han va ganska bra på att jobba som advokat. och han fick jobbet och han blev jätte bra som de och sen hade han jobbat som de 1 en månad och han va jätte bra på att vara som advokat och hans ekonomi blev jätte bra och han fick jätte mycket pengar och han ville flytta till en större lägenhet så han gjorde de och han tycket att den va jätte fin och stor och sen ville han köpa en bil men han hade aldrig haft en bil så han behövde skaffa körkort så han pluggade jätte länge och han gjorde det sista provet för att få körkort och han klarade de och han blev jätte glad och sen köpte han en bil och han älskade hans bil. och han började vara med sina kompisar. från en annan ansökan som jag gjort och fick använda den av staff så neka inte för plagiat !

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra rp och en unik rp. Jag kommer också ha den bästa rp nivån som mögligt och jag kommer ha så unika scenarion som jag kan ha. sen om jag ser folk som lallar eller gör regelbrott så kommer jag reporta så vi får bort de som förstör servern och lallar för att få en bättre rp. sen om nån ny behöver hjälpa eller nåt sånt med kanske typ hur man gör saker så skulle jag kunna hjälpa de så de vet vad de ska göra i rpn. jag kommer också försöka gö så alla får ett roligt scenrio och ett långt scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja men det betyder om man rpar i ett scenario och man bryr sig inte om man vinner eller förlorar ett scenario. och detta är väldigt viktigkt då man inte ska bry sig om man vinner ett scenarion eller om man förlorar bara om man har en bra rp nivå. själv så bryr jag mig verkligen inte om jag vinner eller förlorar ett scenario bara att alla har det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det finns många olika regler men jag kommer ta de som jag tycker är viktigast. c log till exempel att jag blir rånad sen quitar jag bara för att inte förlora mina saker. suntförnuft viktigaste regeln ja men saker som man inte skulle göra i verkligheten till exempel gå in i en polisstation och lalla med poliser. powergamming om man till exempel kraschar med en bil sen så rpar man inte på skadorna man bara ställer sig upp som inget har hänt. powergamming 2 att man bara spelar för makt och pengar. fear rp t.e.x att jag kanske siktar vapen mot nån och de bryr sig inte och de blir inte rädda och bara låsas som inget. det finns mycket fler men orkar inte skriva.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka