Accepterad Nicolaj | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nicolaj

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108146089/

Ditt Hex-ID: 1100001446b43a9

Vad är din discord tagg? SupPysenHere#2533

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att de inte såg hela scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var vid bennys och skulle pimpa min kompis bil och de stog två st grabbar och sa "Vilken fattig bil du har" och Jag gick fram till honom och sa "Fan vilken fattig bil du har" och sen fortsate vi så. Efter ett tag så sa en av grabbarna kom så går vi bakom hörnet och jag lysnade på de. När vi kom fram så började de att kaxa jätte mycket och jag hörd hans kompis säga ta fram säga "Ta fram den". Då fattar jag att jag måste skydda mig på något sätt så jag ta fram min kniv innan han tar fram sin pistol. och när jag ser att han tar fram sin pistol så hugger jag han mitt i bröstet så han dog. Jag stog några steg ifrån satt han hann av lossa ett skott som han missa. Men när han skött så var han nästan redan död för jag var redan på väg med min kniv emot han. och efter 30 eller mindere sekunder så ser jag att två mods kommer spawnades och då säger den andra killen "han försökte ju råna dig" och de hade han ju omöjligt kunat göra efter som han hade inte pistolen öppe och sikta mot mig eller han sa inte häller att jag skulle hålla mina händer uppe och de är sunt förnuft att råna där de är massa folk som kollar eller är i närheten så förstår inte varför han försökte skjuta mig med pistol.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var en felaktig ban efter som att de uppenbarligen inte såg hela scenariot och såg bara att de var en kille som var död och att den andra kompisen till han sa att han försökte råna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla tidigare banns har jag lyckats övertala och de var felaktiga. och jag mins inte så mycket utav mina tidigare banns i detalj men var något i stil med att jag hade powergamat med en bil som var Dsync.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunat skita i att följa med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ha ett clip program hela tiden så jag slipper detta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka