Nekad nicodah441 | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nicodah441

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Vad är ditt discord namn? Strap320#0001

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Gustafsson och han är 22 år gammal. Han bodde ute på landet innan han flyttade till nya staden Unive och han har förlorat sina föreldrar. Han har ett stort intresse för bilar och motorer. Han älskar ljudet av högljuda motorer och lukten utav bensin. Han är en snäll och god kille som älskar att hjälpa till och om folk har det tuft så finns han alltid där. Simon är omtänksam och han tänker mer på andra än vad han tänker på sig själv. Han hoppas på att få hitta några nya vänner i den nya staden eller bara hitta lite goda folk att snacka med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett roligt rp och roliga senarion. Jag kommer också bidra med en hög rp nivå som kommer skapa långa/korta och roliga senarios som alla kommer kunna ta del utav.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att båda partnerna ska vara med i ett senario och båda ska ha roligt vad som än händer i senariot. Men det som är viktigast är att alla ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Youtube och jag har spelat på unive innan på annan dator och jag hade medlem och krim då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka