Accepterad Nico_smasher | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nico_smasher

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicolas

Vad är ditt discord namn? nico1145

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2008

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär Kalle Karlsson han är uppväxt i ett fattigt område och hans pappa lämnade han och hans familj. Efter några månader dog hans mamma av en sjukdom, då kom hans farfar in och tog hand om honom och försökte ge han en bra uppväxt. Men ända sen han har vart liten har kalle alltid gillat samurajer och har samlat på samuraj svärd men till slut växte han ifrån sig det och ville bli brandman och då har pluggat i 5 år nu för att bli en. Det finns en koppling att han ville vara en brandman det var för att hans bästa kompis dog i en brand och har då viljat bli en och rädda så många som möjligt. När man först träffar Kalle kan han vara lite dum men han bryr sig om folk och vill inte göra illa personer och han väldigt snäll när man börjar gilla honom. Kalle brukar också ha väldigt enkelt att skaffa vänner runt omkring sig, han längtar tills att få jobba som brandman och skaffa nya vänner och rädda folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till med väldigt många roliga scenarion eftersom att jag gillar att prata och skratta med folk och inte är dumma utan anledning!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna hela tiden och då man kör för at hela scenariot ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Exempelvis RDM som betyder random death match och det innebär att man inte kan gå runt och döda folk hur som helst sen kan vi ta VDM som är likadant som RDM fast man använder sig av ett fordon sen kan vi också ta FEAR RP som är att man måste vara rädd om sitt liv som man skulle vara i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på snöstaden, ortenwave och pinguin och nu förhoppningsvis unive som vore väldigt kul

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har en seriös och bra RP

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka