Accepterad Nico_smasher | Medlem ansökning [1ricky1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nico_smasher

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicolas Hasselströmberg

Vad är ditt discord namn? nico1145

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Örjan Peterson och han föddes 1999-04-14. han växte upp i en stökig fattig stad för att han bodde själv i med sin mamma och hans mamma hade inte så mycket pengar för att hans pappa tog det mesta, han var duktig i skolan och gjorde det han skulle och fick bra betyg. Han är ganska lätt känslig så han kan bli ledsen väldigt snabbt, han blir också arg väldigt snabbt om folk är på honom eller om de gör något för mycket. Hans interssen är att jobba för han vill bli miljonär och han jobbar mycket varje dag för att kunna få bättre jobb, Han gillar också att köra bil för att han tycker det är coolt och har gjort det ända sen han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hjälpa folk om det är något fel, Bidra med rolig RP så folk inte tycker det är tråkigt, Att bidra med trygghet, bra stäming i servern, Att tänka som i verkligheten så det blir som i riktiga livet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario måste inte bara vara kul för att man vinner utan det kan vara kul om man förlorar så gör man så andra parten har det kul.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag skulle köpa GTA och köra fivem med honom då sa han vad servern hette och då kollade jag upp servern på youtube och tyckte att det såg roligt ut

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka