Nekad Nico_smasher | Ban Överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nico_smasher

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077705706/

Ditt Hex-ID: 1100001429ac7ea

Vad är din discord tagg? []Nico[]#5773

Vem var det som bannade dig? Vible eller cbnafv och han va en polis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag råkade åka in i en polis bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till gruvan för att få pengar och då så ser jag inte polis bilen och jag råkar åka in i den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och för jag menade aldrig att åka in i polis bilen jag var bara på väg till gruvan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag hade åkt mer försikigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska köra långsammare och mer försiktigt och ska kolla mer när jag kör

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Tja! Lägger denna bannan som eskalation och återkommer med ett besked.

Efter ett snack med vible så har vi kommit fram till att denna bannen kommer att kvarstå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka