Nekad Nico09 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nico09

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Vad är ditt discord namn? legendz123#4282

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2008

Berätta om din karaktär. han heter Melker Karlsson. han är 27 år gammal och när han va 7 år gammal åkte han in på ett barnhem för hans mamma o pappa dog i en bilolycka när dom skulle åka till USA och träffa på Melkers farmor och farfar. han gick inte nån dag i skolan på 6 år men förens han började 7an så började han gå mer och mer till skolan. han gillar att spela fotboll och köra basket med sina grabbar. när han va 15 skaffade han en moppe och han blev retad o kallades för bögen bara för det tydligen va moppeden som vissa kallar bög moppen o 1 dag blev han ner slagen i skolan i killarnas omklädnings rum bara för han hadde sagt till läraren för vissa fuskade på ett prov o du har han många efter sig. men hans dröm jobb är polis. han vet mycket inom polis jobbet. han har gått lumpen och idag är han 27 år gammal har fru och 3 barn och jobbar som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriösa rp scenarios och roliga scenarios med ollika medlemar och kriminella och poliserna. vill få familj och lite sånt dära. bilar. vill bli polis. hjälpa alla som behöver hjälp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag och en annan hamnar i slags mål och jag bara försöker vinna och slåss för att vara bäst och coolast.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? suntförnuft. rdm. vdm. rassism. finns massor

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? förstod inte frågan

Tillbaka