Accepterad Nico09 | Medlem ansökning (hyz0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nico09

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico Salomonsson

Vad är ditt discord namn? legendz123#4282

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter danne karlsson och är 20 år gammal. En vanlig morgon i dannes liv består utav att gå upp runt 11-13 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. danne är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig Slakting. Slakteriet hjälper Ravy på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan släppa allt annat. danne uppväxt var för det mesta bra förutom att han hade problem i skolan. det började med att han kom sen till lektioner men övergick snabbt till att strunta i lektionerna helt. Han har haft bra kontakt med sin familj sedan barndomen det händer till och med att de träffas någon gång ibland. Han har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw. Han drömmer om att en gång få äga en rs6. Det leder till att danne jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. abdi blir hyfsat lätt rädd ett exempel är ifall någon höjer rösten mot honom då blir han rädd. danne har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 3 stycken som han är nära med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP och intressanta/kreativa scenarion som kommer vara roliga för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parter ska kunna ha kul under ett scenario, ett exempel på det är att man inte bara rånar nån tar alla deras grejer och dumpar dom i en flod eller skog nånstans. Utan att istället kan ta deras kläder eller nån dyr väska istället så att dom inte behöver känna att går back på ett scenario utan att scenariot blir roligare för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Det började med att jag kollade lite på youtube och kom in på cosmos videos när han spelar på unive och jag tyckte att servern värkade väldigt bra och jag testade att spela som icke medlem och jag tycker att denna servern är riktigt bra alla tar rpn seriöst och det finns mycket att göra

vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig. Lycka till!
:unive:

Tillbaka