Nekad Nico Andersson | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142181693/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Vad är ditt discord namn? Ghost_king46

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 1997

Berätta om din karaktär. Han kommer från Rosengård och har haft ett tufft liv han pappa lämna honom när han var ung bara 4 år gammal. Men det stoppade inte honom från att vara de personen han är idag hans mamma har hjälpt honom hela vägen och försök så mycket för att hjälpa honom välja den goda sidan alltså ett riktigt jobb och inte sälja droger och sånt. Men han följde sitt pappas spår och blev en av dom farligaste i hela Malmö han kände alla och alla kände han. Han var väldigt kriminell och tog droger och hade vapen med sitt gäng Gabbe, Elias, Sören, Mico, Emil och leon var dom mest farligaste i hela Malmö. När man såg dom gå i stan så visste alla att något var på gång för det var inte ofta man såg dom där i stan för polisen var där hela tiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner att det är den rätta servern för mig jag har spelat många servrar och den här är nog den bästa jag har spelat. Och jag vill hjälpa till att göra servern till en bättre servrar så fler personer spelar den för ju fler personer inne på servern desto roligare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns så mycket att göra många spännande saker som att köpa många olika nya fina bilar och vara polisen eller vara med i ett gäng och hålla på där eller hjälpa till i sjukvården och rädda folks liv.

Hur hittade du Unive? Mina vänner började spela det och sen tänkte jag varför inte testa och de var inte en dum ide för nu är unive det ända jag spelar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli gäng ledare över ett gäng.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra servern till ett bättre plats och ett bättre samhälle och hjälpa olika folk med olika saker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bra på unive rolplay för jag tycker det är den bästa servern som finns och spelar den nästan mer än 3 timmar varje dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka