Ej Antagen Nico Andersson | Chef-jobb ansökan [aimo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Aimo Park

Vad heter du i verkligheten? Alfonz

Vad är ditt användarnamn på discord? nicozzz3645

Ange ditt födelsedatum: 18 Februari 2007

När fick du medlemskap på Unive? Jag har varit medlem sen 2021 men fick vann så blev medlem igen för kanske 1 månad sen.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef innan på securitas och aimo park men när de hette något annat minns inte exakt vad för de var så länge sen. Jag har även jobbat på Aimo park och varit ledning för bara några veckor sen men sen lämnade jag för och rpa lite kriminellt men saknar aimo lite.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med det här jobbet är att utveckla rollen och göra så att det inte är lika lalligt längre. Jag vill hjälpa till att få bättre struktur och se till att saker sköts mer seriöst. Jag vill också jobba för att både Aimo Park och servern blir bättre, typ hur vi bemöter spelare, följer rutiner och hur allt funkar i vardagen. Jag vill vara en av dem som visar hur man ska göra, hjälpa andra och se till att vi håller en bra nivå. Målet är att rollen ska bli bättre, att allt ska kännas mer professionellt och att servern blir mer stabil, rolig och realistisk för alla.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer definitivt ha den aktiviteten som krävs för att vara chef. Tror jag är den mest aktiva i hela Unive den senaste månaden om jag ska vara helt ärlig. Nej men skämt o sido jag kommer snitta minst 4 timmar på en vardag och 6 timmar på helger som minst. Lov och så kan variera men nått likande där också.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka