Nekad Nico Andersson | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Ange ditt födelsedatum 22 September 2007

Vad heter du på discord? Ghost_king46#3645

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 14-23 Tisdag 15-23 Tisdag 15-23 Onsdag 15-23 Torsdag 15-23 Fredag 15-03 Lördag 15-03 Söndag 15-23 Jag har väldigt mycket rast och då brukar jag gå hem för jag bor 2 minuter ifrån skolan och då på raster osv kan jag läsa ansökningar eller ta intervjuer. På lov kan jag jobba nästan hela dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive nu i ungifär 3-4 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla kol på folk mer och se till at folk tar RP seriöst jag skulle också förbättra servern genom att lära folk reglerna bättre. och hjälpa staff teamet. Ifall jag blev servervakt skulle jag kicka folk som jag ser att dem lallar, har på default kläder (skriver förstås först till dem men om de ej svarar) samt banna någon ifall de pratar OOC eller något annat som bryter mot reglerna. Jag skulle ta bort bilar som jag ibland spawnar med det blir någon bugg så dem börjar flyga runt och gå sönder, detta skulle underlätta för staffs då jag ej behöver be dem göra det enkla jobbet åt mig. Och om någon råkar missklicka skulle jag kunna använda /revive ideller om någon annan missklickar skulle jag också kunna andvända /revive id, Men jag kommer inte abusa det till exempel om vi krockar och någon dör då kommer jag inte reviva och istället kommer jag köra in dem till sjukhuset.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är en aktiv spelare inom servern andledningen till att jag ansöker till servervakt istället för tex traine är att en servervakt inte tar lika mycket ansvar inom servern som en traine då servervakter kan rpa mycket och traine desto mindre. Så ja de är därför jag tror jag skulle passat bra som servervakt och gjort ett bra jobb som servervakt. Dessutom finns de en del buggar i server som tex dsynk som är i stort sätt omöjligt att undvika helt inom en fivem server och vid såna tillfällen hade jag kunnat hjälpa folk. Jag skulle även använda mig av min servervakt för sencarion då de verkligen behövs om tillexemepl jag blir vdm på torget osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. Så det blir så kul som möjligt för alla. Om någon gör något fel så kommer ju den få en konsekvens och förhoppnings lär den sig av sitt misstag. Jag kommer dva alla onödiga bilar som bara är lämnade för att försöka minska d synk och minska lagg med mera. jag kommer göra allt för serverns bästa så är det bara.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska (kan) bli servervakt för att jag har en del erfarenhet inom staff arbete i andra servrar (mindre) som jag körde på tidigare och där var jag väldigt uppskattad som mod även fast jag var strikt med regler osv. Jag var endå uppskattad för att jag gjorde rätt för mig och bannade endast om de var någon som gjorde fel. Jag är även redo med /svban och /kick och att filma in om de är större scenarion jag vill ska tas vidare eller om personen som bannar vill försöka överklaga de så de finns bevis så blir de ett mindre support ärende/ban överklagan ärende. Jag har bra respekt mot alla i servern och är trevlig mot alla är väldigt social osv. Jag kan hjälpa vem som helst med det mesta. Jag försöker undvika att banna någon om dem begår något regelbrott som inte behövs akut bannas mitt i ett scenario så man kan fortsätta scenariot utan att de blir weird. De har jag sett en del som blivit bannade mitt under ett scenario de är staffen som bidrar till failrp i dessa fallen men de är bra att de görs åtgärder.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att Unive är Sveriges största rp servrar och det förekommer många lallare,folk som begår regelbrott och som helt enkelt är där där för att förstöra för andra ingame. Dessa vill jag få bort då jag vet att såna förekommer och jag är väldigt trött på såna som inte är där för att ha kul och verkligen rpa utan som är där som jag tidigare nämnt bara där för att förstöra eller bryta mot någon regel. Därefter gillar jag verkligen att hjälpa till för andra som verkligen behöver hjälp och jag står gärna till och hjälper dessa. Har själv varit staff här på Unive och fördelen är att jag kan snabbt och enkelt bara skriva in commands som behövs vid olika situationer exempelvis vid dv,sv ban,kick eller liknande.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle nog säga att jag har väldigt goda kunskapar när det gäller staff relaterade kommandon. Har som sagt varit tidiagre staff på min föra server och har dem lärt mig dem ganska snabbt och hur och när dessa bör användas beroende på situation osv. /sqlban - Du bannar en person /sqlunban - Det kommandot unbannar du en person med! /sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen! /sqlbanoffline - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid! /sqlsearch - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot /kick - Du sparkar personen från servern! /bring - Du tpar en person till dig! /goto - Du tpar dig till en person! /toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet! /freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg! /revive - Du återupptar personens liv! /giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern! Staff relaterade kommandon /noclip - Du får flymode! /spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig till en specifik spelare. /announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern! /giveitem [ID] gusenberg [antal vapen] [TOMMY GUN] /giveitem [ID] assaultrifle [antal vapen] [AK 47] /giveitem [ID] microsmg [antal vapen] [UZI] /giveitem [ID] Pistol [antal vapen] [COLT] /giveitem [ID] switchblade [antal vapen] [FÄLLKNIV] /giveitem [ID] knife [antal vapen] [KNIV] /giveitem [ID] machete [antal vapen] [MACHETE] /giveitem [ID] crowbar [antal vapen] [KOFOT] /giveitem [ID] bat [antal vapen] [BASEBOLLTRÄ] /giveitem [ID] poolcue [antal vapen] [BILJARDPINNE] /giveitem [ID] golfclub [antal vapen] [GOLFKLUBBA] /giveitem [ID] pistol_ammo [Antal] /giveitem [ID] rifle_ammo [Antal] /giveitem [ID] smg_ammo [(Antal) /giveitem [ID] shutgun_ammo [Antal) /giveitem [ID] Pump_shotgun [antal vapen] [SHOTGUN] /giveitem [ID] weapon_combatpdw [antal vapen] [COMBATPDW] /giveitem [ID] carbinerifle [antal vapen] [CARBINERIFLE] /giveitem [ID] smg [antal vapen] [SMG] /giveitem [ID] combatpistol [antal vapen] [TJÄNSTEPISTOL ] /giveitem [ID] stungun [antal vapen] [TASER ] /giveitem [ID] nightstick [antal vapen] [BATONG ] /giveitem [ID] flashlight [antal vapen] [FICKLAMPA ]

Är du whitelistad på serven? Ja och jag har varit det ett tag nu.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för lalla på piren och det var för jag hade slagsmål med en kille.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive roleplay för det är den bästa RP servern enligt mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka