Inaktuell Nico Andersson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Vad heter du på discord? Ghost_king46#3645

Ange ditt födelsedatum 22 September 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har länge velat vara något slags ansvarig inom fivem servrar med större community, unive är ju de störta fivem communityt i Sverige som bara växer vilket är skit kul! Och även då så behövs fler medlemskaps ansvarige. Som kan solla ut dem som kan rpa bra och är nybörjare som inte kan regler. Jag skulle vilja medverka i denna server genom att utveckla både spelet genom att få servern att växa men även genom att göra servern till en bättre plats. Jag tycker även att Unive är en rolig server och därmed skulle jag vilja spela på denna servern oftare och göra den bättre varje gång. Jag anser dessutom att denna servern har ett bra rollspel med tanke på jobben och hur folk gör servern så realistisk och det är nog det som är den största anledningen till att jag ville bli börja spela på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Detta är något jag verkligen är intresserad i och något jag är villig att hjälpa till med så mycket jag kan. Jag är också erfaren när det kommer till att prata med folk så det är något jag är trygg med. Sedan så är jag lugn och inte tjatig vilket kan undvika stress för de blivande medlemmar. Jag ställer också frågorna tydligt och förstår andra väl om de försöker förklara svaren på olika sätt. Jag kommer vara inne på forumet och läsa så många ansökningar som möjligt och ta intervjuer så ofta jag kan. På mina intervjuer ska jag bemöta personen trevligt och välkomnande och jag ska ställa höga krav på att personen kan alla regler och visar sitt engagemang för servern. Jag kommer också så småningom utveckla ett schema för när jag tar intervjuer och jag kommer även ta emot kritik för att förbättra mitt bemötande och proffsighet under intervjuerna. Jag tror också att det skulle passa mig väldigt bra att vara medlemskaps ansvarig för att jag är trevlig och bemöter alla med respekt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra människor med respekt och att man alltid ska vara trevlig. På mina medlemskaps intervjuer kommer jag bemöta dom trevligt och välkomnandet så de får en varm och mjuk start in i Unives community. Jag kommer bemöta personerna seriöst på intervjuerna och jag vill hålla en seriös nivå. Man ska bemöta människor bra och bemöta dom så som dom bemöta dig. Jag kommer också lyssna på han som pratar så jag inte missar något och sen bedömer jag om han är duktig eller mindre duktig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill försöka se till så att väntetiderna på intervjuerna blir kortare. Ska också bara godkänna folk som är seriösa och har skrivit en bra ansökan och har hög och bra rp nivå som inte förstör servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker dom ska ha skrivit en bra och utvecklad skriftlig text och ta rp seriöst och inte gå runt och lalla och dom ska också kunna grundreglerna oavsett om jag väcker dom kl 04:00 på natten och förhör honom eller henne. Och dom ska använda vårdat språk och vara ansvarsfulla och inte bara lalla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jo en del eftersom det är en del personer som ansöker om dagen och jag skulle tycka det vore kul att sitta och hålla på med något som gör lite nytta så annat folk ska kunna ha lite roligare på servern. Sen ska jag också se till att alla som verkligen är duktig på allt detta ska få medlemskap.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 14-23 Tisdag 15-23 Tisdag 15-23 Onsdag 15-23 Torsdag 15-23 Fredag 15-03 Lördag 15-03 Söndag 15-23 Jag har väldigt mycket rast och då brukar jag gå hem för jag bor 2 minuter ifrån skolan och då på raster osv kan jag läsa ansökningar eller ta intervjuer. På lov kan jag jobba nästan hela dagen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar bara på Unive Roleplay för jag anser att det är den bästa RP server jag har spelat på.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej de va nog allt.

Tillbaka