Accepterad nicklassonalbin | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aboonick

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Användarnamn: nicklassonalbin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198032013019

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: abbe

Vad är din discord tagg? abbe#3650

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Man får inte skriva 'N' ordet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev n ordet av misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på servern och skulle kopiera in en sak från discord och lägga in den i ooc ingame, men jag hade tidigare under dagen kopierat taskiga saker en kille skrev till mig under dagen, bland annat N-ordet, så när jag kopierade in ordet i ooc ingame så råkade det bli n-ordet istället för den saken jag ville från discord. det var verkligen inte meningen och jag skrev även efter att det var ett misstag men det var försent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att staffsen bannade mig men jag vill att ni förstår att det verkligen inte var mening och jag ska titta vad jag skriver innan jag skickar iväg det nästa gång

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara blivit kickad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka mig för och titta igenom så jag skickar rätt nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att n ordet får inte under några omständigheter användas på servern.

Har du läst våra regler? Ja

-rep Tycker inte såna människor som kan säga så skriva det. Spelar dock ingen roll om du skicka det till din polare. Sluta använd ordet och ha respekt!

-rep Tycker inte såna människor som kan säga så skriva det. Spelar dock ingen roll om du skicka det till din polare. Sluta använd ordet och ha respekt!
En kille skrev ju att albin själv var en n-ordet, albin skrev det inte utan han blev kallad för det. Läs igen.

Fast du skickar inte något innan du läser enligt mig men det är jag osm tar beslut. Känns inte som att man råka skicka detta.

Fast du skickar inte något innan du läser enligt mig men det är jag osm tar beslut. Känns inte som att man råka skicka detta.
Jag gör detta ofta, kopierar något i början av dagen sedan klistrar in det senare på kvällen utan att veta vad det faktiskt är

+rep detta har hänt mig också, spelat lite med Albin faktiskt och enligt mig har han ganska bra koll på hur man rpar på ett logiskt sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka