Nekad Nicklas_Svennson | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nicklas_Svennson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fwhb-bjkv/bvpjqmfc

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicklas

Vad är ditt discord namn? mysster_#4561

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Nicklas Svensson i spelet och har bott i staden någon månad och känner att jag vill få medlemskap på serven. Jag är född 1999-05-04 och är en man. Jag gillar att hjälpa folk som t.ex köra dem när de har fått stopp på bilen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli det för att kunna söka jobb och komma med idé till staden så det blir mer RP och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den serven som har bäst RP och flest spelare så det blir roligt att köra.

Hur hittade du Unive? Jag laddade ned fivem och kollade bland olika svenska servrar och såg att det var flest inne på Unive och märkte att det var en bra RP till skillnad på de andra sarvarna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett roligt jobb och en nice bil och jobba och glida runt i en fet bil när jag är ledig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett roligt jobb med bra kollegor en en fet bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive för att det är den ända roliga serven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka