Accepterad Nicklas W | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nicklas W

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Eriksson

Vad är ditt discord namn? Nicklas W#1831

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrick Karlsson.
Fredrick är en 61 åring som håller lagboken nära tillhands. Han är snabbtänkt, smart och en lätt irriterande man.
Fredrick hade en bra uppväxt. Han kommer från en liten liten by utanför Göteborg, vilket gör att han har en grov Göteborska.

När Fredrick var 3 år, så satt han rejält i halsen. Fredricks mamma försökte få ut matbiten som fastnat i strupen, men det gick inte.
Ambulansen kom till platsen, men fick bara ut en liten del av matbiten. Eftersom en liten del av matbiten sitter kvar, så pratar han lite annorlunda. (en halvt skämtsam röst).

Fredricks största intresse är definitivt fordon. Han gillar äldre Volvos och olika Saab modeller. Detta intresse har gått i arv från hans släktingar. Men när Fredrick däremot ser en dyrare och nyare bil, så blir han förbannad. Det låter över hela staden, vilket han blir sur på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Fredricks plan inför staden Unive:

Fredrick vill ansöka till ett jobb för att snabbt utveckla sina erfarenheter. Planen är att han ska inom 4 år gå i pension.

Jag kan bidra till en otroligt hög RP nivå. Jag vet hur det ska fungera.
Jag har hört mycket bra om servern och vill testa på denna server. Har spelat på flera andra servrar som stärkt min RP nivå till en av de högsta. Jag vet att många bara kör så snabbt de kan, bara för att vinna tid och tjäna pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna låta motparten vinna. Det blir ingen bra RP om man bara kör för att vinna själv.

Ibland får man göra något som man verkligen inte vill. I slutändan blir RP nivån högre.

Hur hittade du Unive? Lite osäker. Möjligt via Youtube.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta din intervju, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka